-cardudde- Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Noen som har noen fete bilder av noen caddillacer eller gmc/chevrolet i en pimp stil:D? Digger de bilene,hehe, noen som forresten så på mtv cribs i går kl halv 8? Der var det mang fete biler, bla g -unit sine:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by -carude- Noen som har noen fete bilder av noen caddillacer eller gmc/chevrolet i en pimp stil:D? Digger de bilene,hehe, noen som forresten så på mtv cribs i går kl halv 8? Der var det mang fete biler, bla g -unit sine:D JA!!...jeg så det;) det var et par rå biler der ja;) hehe.. lamboen er ganske heit da, selv om det er en ganske "liten" motor i den.. Alle hadde bling-bling felger da...kom egentlig ikke som noe sjokk..hehe.. husk pimp-my-rinde ikveld:D klokken 23.00.. mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 http://www.dubmagazine.com Bladet får du kjøpt hos narvesen forresten.. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme JA!!...jeg så det;) det var et par rå biler der ja;) hehe.. lamboen er ganske heit da, selv om det er en ganske "liten" motor i den.. Alle hadde bling-bling felger da...kom egentlig ikke som noe sjokk..hehe.. husk pimp-my-rinde ikveld:D klokken 23.00.. mads hehe:P må nok ta opp det, blir så slapp om morra når jeg legger meg seint i ukedagene,:D Alle rappestjerner må jo ha bling bling:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by vagen http://www.dubmagazine.com Bladet får du kjøpt hos narvesen forresten.. how much? Narmacil, hehe:D hell yeah, må være digg å cruise rundt i den ass:cool: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Min måte å si at bling er lamt... Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 ....BLÆÆÆHÆHÆ!!!! :D:D:D:D:D:D homoren min kommer til å ta livet av meg en dag... skål gutter.. Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Narmacil KONGE! :D :D Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg