nrd Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 har planer om å senke suben min nedi hjulbrønen... kjører en golf2 men kordan får eg riktig volum?? og ka skal eg bygge opp med?? glassfiber? er snakk om denne suben http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=3470&taxonomy_id=430-467 Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hvis du tetter dreneringshullet med noe så kan du måle opp med vann. Når du har målt opp så tar du bort proppen og tørker opp det som måtte bli igjen. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hvorfor ikke regne det ut? GxH (grunnflate x høyde)? :rolleyes: PixRxRXH Pi=3,14 R=Radius (halvparten av diameter) og H=Høyde Lenge siden jeg har drevet med dette. :) Sikkert ikke riktig, men ikke så langt unna tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by SR20De Hvorfor ikke regne det ut? GxH (grunnflate x høyde)? :rolleyes: PixRxRXH Pi=3,14 R=Radius (halvparten av diameter) og H=Høyde Lenge siden jeg har drevet med dette. :) Sikkert ikke riktig, men ikke så langt unna tror jeg... :confused: :confused: :confused: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 For å finne ut volumet... PixRxRxH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Du kan regne ut volumet sånn.. men det blir ikke helt nøyaktig, da hjulbrønnen skjeldent er en perfekt sylinder.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 matte var ikkje mitt fag på skolen ;) men no får eg kanskje kjøpt en kasse som er bygget til golf2 så blir nok ikkje senket nedi hjulbrønen då... men takker for tipsene :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by MacSi Du kan regne ut volumet sånn.. men det blir ikke helt nøyaktig, da hjulbrønnen skjeldent er en perfekt sylinder.. Det er jo sant, men han får jo vite sånn ca da... +/- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Hjulbrønnen representerer ofte en konisk form, for å regne ut volumet, buk denne siden samt det berømte grønne øyemålet ;) Svaret gis i cm3, del med 1000 så får du svaret i liter :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg