Emiliocivic Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 ;) He he, Lurte litt på hvor mye det koster for å lakkere bilen min, hva som er vanelig og med registrering. Er litt Neewb på sånnt hehe så litt hjelp hadde blitt satt pris på :) Noen venner av meg sa at det totalt med omregistrering kom til å koste ca 16 000kr.. og det var liksom billlig. Stemmer dette? Lurte også på om noen vet noe om priser hvis man skal ha Lexus lykter (sånne hvite lykter) og hvor mye dette burde koste og hvor jeg burde lete henn, bor i Drammen, hvis noen har noen tips ;) takk for tiden :P Siter ~~ It's not good enough til i say it is. ~~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 angående slike æsje-lykter:rolleyes: , så får du kjøpt det overalt.. og da mener jeg OVERALT.. hehe... du må vel ut me ca 1500kr for lyktene... de fleste som selger til den prisen er kun deksler, så pass på at du ike kaster noe av original-lyktene... Skal du ha helt nye lamper også tror jeg det ender på ca 3k.... Men, om du vil.. så finner du veldig mange andre baklykter som er penere til civic.. men det er opp til deg selvfølgelig... bare nevner det. Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlowRider Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 linker deg til en tilsvarende tråd i club honda: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=8281&highlight=lakkering registrer deg på forum.club-honda.org og send en PM til olejohan, evt send mail til extreme@ides.no og spør etter lykter.. sjappa hans ligger i kr.sand. han skaffer deg de lyktene du vil ha, til en veldig bra pris;) Siter - 2002 Civic Type-R - 1993 Civic VTi - 1993 Civic DX - 1991 Civic GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emiliocivic Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Tusen takk for anbefalingene og hjelpen :) Skal sjekke ut Honda websiten og greier ;) Siter ~~ It's not good enough til i say it is. ~~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Må bare vise et bilde av mine.....liker dem utrolig godt, har ikke funnet dem på noen sjapper enda, men eieren sa de var kjøpt i tyskland...... Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny 1984 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 har samme lyktene som du har, men de er ikke like klare. de ble også kjøpt i Tyskland. har vært på leiting i norge etter de, men greier ikke å finne dem.... Siter angel eyes, tyske lexus lykter, effektanlegg, gule konidempere, 17" sommerdekkk, senket masse, klare blinkelys, lakket innvendig, stort anlegg, k/n-kit, chippet, katalystaor erstatter, kromtonet rutene ++++++++Digger japser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg