Dragon_no Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hehe va voldsomt badlook og då! ALTFOR mye for min del! og altfor skrått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Dragon_no hehe va voldsomt badlook og då! ALTFOR mye for min del! og altfor skrått! Helt enig...alt for mye..men han har hertfall en badlook-list da, det har ikke jeg..... mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 sant nok! må ha det då! får lakket stylingen på onsdag, får d kansje på mandag!! gleder meg som en gud! =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Dragon_no sant nok! må ha det då! får lakket stylingen på onsdag, får d kansje på mandag!! gleder meg som en gud! =p Så morsomt! Hvor lakkerer du delene dine, og hva betaler du for det? Hva slags styling har du bestillt da? bilder??! snakkes mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 har kjøpt rs4 front mattig panserforlenger(glassfiber) seidl p1 bakfanger m3 sideskjørt.. blir litt da, fikk lakkeringen til 3500.. va ikkej så altfor gale, side skjørtene er de eneste som er plastikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Dragon_no har kjøpt rs4 front mattig panserforlenger(glassfiber) seidl p1 bakfanger m3 sideskjørt.. blir litt da, fikk lakkeringen til 3500.. va ikkej så altfor gale, side skjørtene er de eneste som er plastikk.. blir sikkert bra det! Jeg får frontfanger og skjørt innen neste uke hvis alt går etter planen....gleder meg:D mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg