Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På hans bil ja! Men antar det har med utstyrspakka å gjøre!

jeg mener f-eks: Toyota Corolla AE82

Nissan bluebird 910

Nissan Bluebird W11

osv. osv.

betegnelsen på utstyr er GLX (El takluke og 4x el. vinduer, litt sportye seter)og LX (ikke takluke, og ikke el. vinduer) sikkert flere forskjeller.. Sorry OT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppdekselet blir ikke spesielt varmt... det var lakkert gull orginalt sååå :) er ikke redd for at det ikke holder...

Lakkerte toppdekslet på gamlebilen (88 16v Sedan)

med vanlig billakk + klarlakk og der krakelerte lakken etter et par år.

Den orginale gullfargen er eloksert på, mao ikke lakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe tja... på arbeid ser eg nå mazda 6 med rust i hjulbuer og dører hver dag eg... så at min bil ikke hadde mer rust etter 18år er ikke så alt for galt... nye biler rust jo som fy for tiden :S

du tenker på det hjørnet under hjulbuen som vi sveisa opp ? det syner jo ikke, så hvorfor gjøre det fint (han er oppretter han som har sveist, så er ikke så redd for det)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært rust-problemer på tidlige modeller av både Focus og Mondeo (dagens modell) ja. Har vært oppe i media. Men er nok Mercedes som er kongen av rust, pga den rustskandalen de har hatt på modellene som ikke produseres lenger (Vito, forrige E-klasse, C-klasse og S-klasse).

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider