Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

som sagt blir det lakkering før motoren blir satt i nå, så går egentleg mest i det kosmetiske for tiden...

482.jpg

483.jpg

framfanger, panser, høgre framskjerm og lykter montert for å tilpasse andre deler og kansje kappe litt i panseret

484.jpg

har limt ene siden av bakfangeren nå :) vurderer å bare lage en form av fangeren og bare lage en ny i bare glassfiber... får se hva eg gjør :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når skivene er utslitte blir det bigbrakes :P hehe men er unødvendig og skifte dem enda hvertfall... er jo helt nye :P hehe er hvertfall større framme :) stylingen er egentleg til en merce, tror det var 190 eller noe...

har begynt å sparkle litt med glassfiberen nå :)

485.jpg

må nok legge i en del mer på bakluka, den slo seg litt når vi sveisa den :(

486.jpg

denne ble ganske fin, trenger bare 1 strøk til med finsparkel så er den god :D

487.jpg

orginalt på 626ene så er det en del ujevnheter akurat her eg har sparkla... er sånn på alle 626ene eg har sett, tar hvertfall det på min :) dårleg arbeid på mazda fabrikken, er litt ujevnt framme på a-stokken også :) veit hvertfall hvor dem har skjøta taket orginalt :lol:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut, ja !!

Stylinga er EVO3 stylinga fra rieger.. hvis det er til mercedes så er det til 190(w201), ja :)

Er nok bare jeg som ikke har fått det med meg, men har du gjort noe spesielt med interiøret?

Uansett så det blir det bra resultat av dette her !

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har vært rolig i noen dager... har vært litt sparkling og litt avslapning :P hehe men har nå fått gjort noe da :P hehe

488.jpg

satte på bakerste potta for å se hvordan det ble... konklusjon: må få meg ei potte med grovere endestuss etter ei stund :lol:

489.jpg

bakfangeren har fått en del timer :P er enda mye igjen hehe

490.jpg

"refleksplata" er limt/sparkla på, limte på den nederste kanten og kantene som går oppover, øverstekanten la eg godt med glassfiber i kanten på bakluka, så klemte eg på refleksplata, på med tvingene, og drog ut sparkelen som kom ut av glipa, så la eg over litt ekstra på utsiden (funka fett etter eg tok av tvingene også)

491.jpg

492.jpg

venstre skjørt ferdig skjøta og reparert, var ei sprek i det... trenger bare litt sparkel det nå hehe

493.jpg

494.jpg

tilpassinga av vinga har begynt, sveist på den plastbiten som dere ser, slik at den skal ligge plant med bagasjeluka mi, (hvordan i helvete er dem festa på merc 190ene ? hehe må være noen sjuke bagasjerom på dem der hehe)

495.jpg

oversiktsbilde tatt med mobilen :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider