Gustavsen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Dette blir så sinnsykt fett!! :) Stå på! Siter http://bilforumet.net/showthread.php?t=127166 - Mitt V40 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandemRacing Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 bruker dupond sin fyller... bruker den gråe for tiden, er tomt for den hvite some vi normalt bruker :) husker ikke hva den heter men tror kansje det er noe LE1007 eller noe ? okej.. syregrunning eller rødgrunning under den da? vi har dupont lakk på jobben.. (cromax vb) men vi bruker ppg fyller.. begynner snart på firmaet til fatter, der er d standox, men bruker ppg fyller.. =) Siter -98 Volvo 945 turbo (bruksbil) : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Har ikke lest noe tidligere i denna tråden men det er her ser jo utrolig bra ut. Hvordan har du festa sideskjørta? Kommer ikke de til å sprekke opp når du sparkler igjen "glipa" til karrosseriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Dette blir helt sykt! Nydelig arbeid ;) Kan folket få et bilde av ferdiglakket bil? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Fangern er lakkert, men tror resten av bilen blir lakkert før denne uka er omme! :thumb Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Fangern er lakkert, men tror resten av bilen blir lakkert før denne uka er omme! :thumb¨ GLEDER meg!!! Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 ikke for å være dust, men du har satt m3 sideskjørtene feil vei! høyre på venstre og omvendt. ser litt rart ut for oss med bmw. men det går sikkert bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Dare to be different! Synes det ser bedre ut slik jeg! Ikke for å være dust, hehe, så har jo også BMW snudd alle sidespeila sin opp ned! kanskje de har bomma her også! Hehe, jeg bare kødder uhhmmwhat? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Når du er ferdig med 626`en Elanzer kan du få lov til å kjøpe 929`en min for en latterlig pris. Da får du deg iallefall ett greit prosjekt :thumb Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ehm... ingen av delene er lakkert blåe enda.. fangerene begyner eg ikke på før resten av bilen er lakkert... vel.. har fått gjort i løpet av uka... fått mattet ned mesteparten av de store flatene på bilen :D sprøyta fyller på resten av delene :D har bare lagt oppå panseret.. måtte få det ut av vegen :P hehe blir gjort en del i helga... kan låve dere grei oppdatering på lørdag/søndag :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Du som jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet. Jeg må si jeg har litt følelser for 626 GD, det var tross alt det som var min første bil:) Må også få sagt det at du har gjort en grundig og fantastisk jobb med denne bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Ånei, syns jeg så en liten film snutt da en fanger ble lakkert jeg da:spider Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ånei, syns jeg så en liten film snutt da en fanger ble lakkert jeg da:spider Hysj! Det kunne jo hende han skal overraske oss med bilder av den ferdig montert sammen eller noe.. hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 upsdrunk skal være hysj jeg:D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja, vær stille nå! Kan ikke ødelegge spenninga ;);) Ser kjempe bra ut, bare et spm: Hvor mye betalte du for hele lakkeringsjobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg