Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

vel... speedman jobber "deltid" på eit lager... jobber hele tiden, men når det er lite å gjøre får han fri... og nå i det siste har det være lite å gjøre.. så han har hatt en god del fri.. også i dag :) og mens eg var på arbeid så fikk han av hele hjulhuset på venstre side... og ENDA mer rust kom frem... dette blir også skjært bort og sveist i nytt stål...

 

190.jpg

slått ut nedre flensen...

 

191.jpg

uten fra og inn...

 

192.jpg

og helt av... som dere ser så er det litt rust under der :S

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hø ?

 

vel... siden bilen skal være ferdig til cartease blir en del "mods" utsett til etter treffet... blandt annet panser forlengeren... får ikke tid til den... er noen små ting til... men har sikkert aldri skrevet om dem her så da trenger eg ikke nevne dem nå heller ;)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke være kjip eller noe, det er utmerket arbeid du har gjort på børsa, men de pengene du har putta i den dunken der kunne du jo pokker i meg kjøpt en ny ferrari for! Kanskje ikke ny, men du kunne ihvertfall fått noe nyere, mindre rustent, og mer "spennende"? Men smaken er som baken..

 

God jobb uansett.. Keep it up

Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen brenner for en e30 f.eks... andre brenner for mazda sombrero

og har ikke brukt mer enn 15 tusen på stuff... + selve bilen 10 tusen... 25 tusen... ikke akurat så veldigt mye etter min mening... skal ha bilen MANGE år... så hvorfor ikke gjøre alt arbeidet 110% første gangen ? så slipper eg masse drit opp gjennom åra sombrero

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke være kjip eller noe, det er utmerket arbeid du har gjort på børsa, men de pengene du har putta i den dunken der kunne du jo pokker i meg kjøpt en ny ferrari for! Kanskje ikke ny, men du kunne ihvertfall fått noe nyere, mindre rustent, og mer "spennende"? Men smaken er som baken..

 

God jobb uansett.. Keep it up

Kjapt spm, hvorfor "E-30-Erlend"? Etter signaturen din å bedømme har du aldri hatt en E30, men en del andre "spennende" biler.. hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, good one andtho.. hadde lenge kanon-lyst på E-30, men jeg fant ingen i rett stand til rett pris før jeg mista lappen. Og de andre bilene jeg har hatt, de har jeg fått superbillig, så jeg har ikke fått muligheten. Men det blir en E-30 etter hvert. Tro mine ord..

 

 

Back to topic, jeg er helt enig at man kan gjøre det 110%, det er kjempe bra attitude!

Bilen min er fin som faen, spinner på første og spinner på annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

body kitt kommer ja :) fra varhaug ja ? fidjane hmmm kjenner ikke til den garden nei... hvor ligger den ? håland ? nordvarhaug ?

 

vel... da var rattet montert :D var eit lite helvete å få av det gamle! men men... nå er det hvertfall på :) bilder kommer når batteriene er ladet igjen :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår