Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel... klarte ikke holde meg borte fra bilen i dag heller... :( slik går det når alle andre er enten på lan eller på fest på ei hytte :unsure:

så i dag fikk eg det gamle påfyllingsrøret HELT av B) også fikk eg av den gamle rusta tanken B)

215.jpg

dette er rett under rompa på personen som vil sitte midt i baksetet mitt :o its a DAMN HOLE! :P

216.jpg

stoor og god plass :) skal ta bilde av gamle tanken senere en gang :) (en annen dag)

217.jpg

aldri lagt merke til hvor stor orginal potta egentleg er B)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på bildet der du snakker om over at du har tatt ut giveren som er der den i midten skal sitte. var d vanskeli å fjerne den? det var vel bare å koble fra ledninger og gummislanger å ta den rett opp fra tanken eller?? lurer fordi på min bil er denne giveren gåen å vurderer å skifte da jeg ikke vet hvor mye bensin jeg har, slik at jeg ikke sliter ut trip-tellern :P

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tatt den ut helt enda... men er en 12 skruer som holder den, disse kan være rusta (er det på mor sin) men utenom det så skal det ikke være noen prolem :)

men er bare de 2 slangene og ledningene ja :)

skal ikke pirke på arbeidet ditt, gleder meg til å c ferdig resultat.

Men ser jo på bildene at du allerede har tatt den av siden vi ser gjennom bilen ned til bakken, men det du snakker om er vel at du ikke har fjernet den fra tanken ennå?? poeng til meg :)

så da antar jeg at tanken må av for å skifte giveren????

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har vært nede og montert baksetet og fått masse arbeidslyst B)

220.jpg

221.jpg

222.jpg

223.jpg

ja... armlene i midten B)

224.jpg

vippet fram halvparten

225.jpg

226.jpg

227.jpg

hvordan den vippes :)

228.jpg

og med ryggen nede... her er ryggen på sete plant med bagasjerommet :P

skal bytte stålplatene i ryggen på dem ja :lol: eller bare slipe bort rustet... fikk baksetet gratis B) slikt liker vi :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har sittet litt på photoshop i dag for å se hvordan baksetet ville se ut B) (og fant ut at photoshop konto nr 2 også er blitt full så har nå 3 kontoer med bilder :) )

229.jpg

det svarte er skinn og det blåe er sånn good stoff... alle trådene står rett opp liksom B)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider