Elanzer Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 fixa bakluka ? tenker på refleksplata ? :) eg limte i ei plastplate oppi hullet :) også sparkler eg resten :) (nå mangler det gamle plast bordet til far ene siden :titties: ) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 fixa bakluka ? tenker på refleksplata ? :) eg limte i ei plastplate oppi hullet :) også sparkler eg resten :) (nå mangler det gamle plast bordet til far ene siden :titties: ) haha, så bra! sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 vel... klarte ikke holde meg borte fra bilen i dag heller... :( slik går det når alle andre er enten på lan eller på fest på ei hytte :unsure: så i dag fikk eg det gamle påfyllingsrøret HELT av B) også fikk eg av den gamle rusta tanken B) dette er rett under rompa på personen som vil sitte midt i baksetet mitt :o its a DAMN HOLE! :P stoor og god plass :) skal ta bilde av gamle tanken senere en gang :) (en annen dag) aldri lagt merke til hvor stor orginal potta egentleg er B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 ser på bildet der du snakker om over at du har tatt ut giveren som er der den i midten skal sitte. var d vanskeli å fjerne den? det var vel bare å koble fra ledninger og gummislanger å ta den rett opp fra tanken eller?? lurer fordi på min bil er denne giveren gåen å vurderer å skifte da jeg ikke vet hvor mye bensin jeg har, slik at jeg ikke sliter ut trip-tellern :P Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindal91 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Blir bra dette Siter Honda Mt5 Susuki zr Msn: ad_rindal@hotmail.com Bruk vett, ligg bredt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 har ikke tatt den ut helt enda... men er en 12 skruer som holder den, disse kan være rusta (er det på mor sin) men utenom det så skal det ikke være noen prolem :) men er bare de 2 slangene og ledningene ja :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 har ikke tatt den ut helt enda... men er en 12 skruer som holder den, disse kan være rusta (er det på mor sin) men utenom det så skal det ikke være noen prolem :) men er bare de 2 slangene og ledningene ja :) skal ikke pirke på arbeidet ditt, gleder meg til å c ferdig resultat. Men ser jo på bildene at du allerede har tatt den av siden vi ser gjennom bilen ned til bakken, men det du snakker om er vel at du ikke har fjernet den fra tanken ennå?? poeng til meg :) så da antar jeg at tanken må av for å skifte giveren???? Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 neida :) du må ikke ta av tanken for å skifte den.. for all del.. eg skal skifte tank, ikke måler sombrero og ja, eg mente at eg ikke hadde tatt den ut av tanken enda :P men tanken var ute doh Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vel.. var ute i hønshuset en tur og tok noen bilder av tanken :P ja.. her skulle det da vært 2 rør som stakk litt opp... men dem er borte :blink: også kommer det noen bilder av det nye baksetet mitt B) senere Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vel... har vært nede og montert baksetet og fått masse arbeidslyst B) ja... armlene i midten B) vippet fram halvparten hvordan den vippes :) og med ryggen nede... her er ryggen på sete plant med bagasjerommet :P skal bytte stålplatene i ryggen på dem ja :lol: eller bare slipe bort rustet... fikk baksetet gratis B) slikt liker vi :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 tøft :D det så bra ut dette.. doh Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 da var cartease over :) og tiden til meg og speedman kan gå mer over på min bil igjen sombrero Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 vel... har sittet litt på photoshop i dag for å se hvordan baksetet ville se ut B) (og fant ut at photoshop konto nr 2 også er blitt full så har nå 3 kontoer med bilder :) ) det svarte er skinn og det blåe er sånn good stoff... alle trådene står rett opp liksom B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 det ble jo pent det da.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Halve bilen er jo rust.Er dette forsvarlig? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg