Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lufte kanalene i midten blir... ;) der kommet det "motoriserte" luftekanaler, trykker inn knappen så går den sent fra side til side, dermed får du bare "dysjer" av kald/varm luft sombrero og ikke en stor storm hele tiden ;) FE3T har det på sin (tror det var han) :) kjøper en av noen "over there" i lag med cruse control osv sombrero

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. så skal lage sånne fancy saker ja.. hehe.. Bruker GD'en min som litt prøvekanin for bilstereo-prosjektet mitt jeg så... 16V'en ser vel ut som frankenstein innvendig når jeg blir ferdig, :rolleyes: men skal idet minste se om det ikke blir ålreit finish på sakene idet minste.. hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. så skal lage sånne fancy saker ja.. hehe.. Bruker GD'en min som litt prøvekanin for bilstereo-prosjektet mitt jeg så... 16V'en ser vel ut som frankenstein innvendig når jeg blir ferdig, :rolleyes: men skal idet minste se om det ikke blir ålreit finish på sakene idet minste.. hehe... :)

 

Legger du ut en prosjekt tråd på bilen din da eller??

 

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgt med deg lenge nå uten og kommentere noe særlig, men nå kommer det:D

 

Metalic lakkeringa ble drit fet, men åssen får du til slik blank skinnende overflate, jeg fikk bare skikkelig matt lakk da jeg prøvde å lakkerer engang brukte jeg for lite klarkakk?

 

Og du, blått og hvit passer jo bra sammen, tenkt på å lakkere knappene til feks. el.vinduene og varmesete knappene hvite, tror det hadde matcha instrumentene du har ordnet i dashen og de nye oppe i instrument huset!:)

 

Og tilbake til lyd-dempingen:) Hva het den sprayen du brukte? Hvor tjukt lag la du med den, jeg har hørt at rust kan komme av noe sånn lyd dempnings masse som holder på kondens/fuktigheten der. Tenkte jeg skulle tipse deg om det, så kan du holde det under oppsikt:) Men dette er spørs åssen materialet blir da du sprayer det på. Du har vel greie på dette fra jobben din regner jeg med?:)

 

OG badlook panseret var bare en strålende ide:) enkelt så det ut til og være også vis man har utstyret, noe du har:D Skal prate med broren min, om han har lyst og ordne noe lignene på hans Omega B V6, det hadde vært gromt tror jeg:) Tenkte på det med det lille hullet du lagde, for luft, og åpne panseret med, tror det hadde vært finest om det hadde vært litt større, og midt-stilt vis du skjønner?:) Men det er jo du som er hjernen bak prosjektet så ikke la min fantasi forvirre og ødlegge planene dine hehe:) Ønsker deg ihvertfall lykke til videre, den arbeids innsatsen jeg har sett her virker det som du har mauer i ræva :naaaws

ikke vondt ment;) Kommer sikkert med flere bomber av innlegg ettervært, du får være hjertelig og svare godt tilbake! Lykke til igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du ut en prosjekt tråd på bilen din da eller??

 

The Edge

 

Det kan jeg sikkert det vettu. :)

Er ikke så mye jeg har gjort ennå som jeg kan/vil vise frem.. hehe..

og når man er student og har et par jobber på si, så tar jo ting sin tid + at bilstereo er ikke akkurat en billig hobby hehe... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest sansynleg har du hatt for lite klarlakk ja, men når du har for mye klarlakk på blir det også matt igjen :scared så 2 flytendes strøk er fint :)

 

viss eg lakkerer knappene så forsvinner teksten :( og vil egentleg ha den... hvertfall de første ukene / månedene, så eg lærer meg hvor dem skal være :)

 

eg bruker vanleg steinsprutbeskytelse faktiskt... koster rett rundt 100 lappen for 1 stor spray boks :) hvor tykt eg legger det ? hmm.... slik at det er klumpete hvertfall :afro vel, siden dette stoffet egentleg er ment på å ha på utsiden av bilen, og vi bruker det på arbeid ganske ofte så uroer eg meg ikke så mye for det :) var 0 rust der når eg sprayde det på :) så viss det kommer nå så blir eg nokk litt redd ja :)

 

det med luftintaket er både enig og uenig i... det tar eg akurat i øyeblikket eg skjærer det ut i stål... men er litt kult med et lite luftintak som ikke er midt på der sombrero

 

er altid kjekt med slike store innleg :) og andre små også :) slikt hjelper på arbeidslysten :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke kameraet med på arbeid.. men skjærer jo bare ut plata der, så akurat der går det ikke så mye glipp av :) er bror min som skal sveise heile helga på bilen min :ratatatat for dama skal bort hele helga :) så da gjør han noe faktiskt doh så eg får prøve å få han til å ta en del bilder... :)blir nok med en del selv akurat på den bad looken, er litt nyskjerig selv da men :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår