Elanzer Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 vel.. har begynt å fixe på interiøret :cool: ble mye bedre :cool: og blir enda bedre når eg får lakka bilen i blå metalic (lik speedman sin, hvorfor? fordi eg som fant den :D ) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 har også fått hand på 2 GLX pluss frontstoler, noen som veit om baksetene fra sedan passer i kombi coupén ? for viss dem gjør det, så har eg det også :D hehe og dørtrekka ? passer dem også over ? framme ? bak ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hvorfor lakker du ikke interiøret i toyota-fargen istedenfor? Hadde sikkert blitt ett bedre helhetsintrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 nææ, er mye dyrere den, osv, nå har eg blå tett farge og svart tett farge som skal være interiør farger... skal trekke nye seter og dørtrekk i svart og blått, også skal eg trekke om dasjbordet i svart... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 hadde jo ikke blitt så mye dyrere når du først skulle ha lakka resten av bilen. Er det skinn du skal trekke om dasjen og dørene i? gjorde det på dørsidene i coupeen min, og det var en helvetes jobb.. Er vanskelig å få fint rundt kanter og sånt.. Er lettere med stoff, men det ser jo ikke så tøft ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 får se, når eg lakker motorrommet osv ved en senere anledning om at eg lakker interiøret i samme farge da, men imens så lakker eg det denne fargen er ikke helt sikker på det med skin, det blåe skal være stoff hvertfall, men er ikke helt sikkert med det svarte.. er jo KULT med del skinn da :cool: hehe får se... blir nok en stund til det skjer uansett :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 vel.. fikk de nye stolene i dag :D gamle lusne LX stoler (degradert til PC stoler :D ) "nye" gode GLX pluss stoler ;D har bare montert førerstol nå pga skal fixe en lekasje på pasasjer siden en plass :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 vel, planene for helga er: legge opp ledninger til annleget, gjenge opp og kutte girstanga :) få den litt kortere :D også får vi se hva tiden bringer :) blir _litt_ leking i snøen også da :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 vel.. bare for litt informasjon, så får eg lakkering for under 3000kr :D hehe gjør alt untatt sprøyting selv :) også får eg en på arbeid til å lakke den gratis ;) (ja jobber som lakkeringslærling) hehe, også får eg speedman til å sveise det som må sveisest hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by elanzer vel, planene for helga er: legge opp ledninger til annleget, gjenge opp og kutte girstanga :) få den litt kortere :D også får vi se hva tiden bringer :) blir _litt_ leking i snøen også da :D hehe Når min tid kommer, kan jeg også få spesialpriser på lakkering? om jeg er skikkelig snill ? :D Ser fint ut, bare få lakkert i den blåfargen som broren din har på bilen, så blir den skikkelig pen! Andreas fra Mp her forresten ;) Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 kansje :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 *klappe* kommet noe lengre? Blir spennende dette her :) Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 vel... holder på å montere frontsett og spiller i disse dager, oppgraderer fra 4" eller noe slikt til 5.25" ikke bare bare :rolleyes: masse skjæring osv.. også brukte mor kameraet i går så ble lite bilder :( men kommer bilder i dag, så får vi se :) spilleren er en: Rockford Fosgate Punch RFX9030R Source Unit og frontsettet er: Rockford Fosgate Power T152S Components spilleren kosta ~2200kr og frontsettet koster ~3200kr, men fikk det for 2400kr fordi eg egentleg skulle ha noe annet, men så var ikke det inne, så han klarte å presse dette ned i 2400kr for meg :) så får vi håpe på noen bilder senere i dag :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 vel... ble ikke helt som eg hadde tenkt da... så, når eg får nye dørtrekk så kommer eg til å flytte mellomtonen ut i døra, og sparkle igjen hullet som den står i nå, og lakke alt som ikke skal være blått, svart, og trekke dasjbordet i noe svartskinn wannabe :) satser på å få en mer nyere look med å gjøre det. uansett... bilder :) spilleren :) har bare montert de inn på høgre siden av bilen... :) ble litt bråstopp i går, må slå inn litt i døra for at diskanten skal kunne stå der den står, så når eg holdt på med det så datt lyskasteren ned fra panseret :eek: ble litt mørkt da ja :D fulførte bare med lomme lykt til eg bare fikk ferdig dasjbordet, dørtrekket bare henger på :) hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 har montert ferdigt frontsettet nå :) ble sånt sett greit nok.. men må få den over i døra en annen gang... begyner å bli bra :) må bare få nytt ratt også :eek: tenke på å lakke nålene selvlysendes blåe også... ' dette er hva eg kommer til å holde på med de neste dagene+++ :( en MEGET grov plan om hvordan rompa skal bli... :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg