Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde vært suverent om du hadde kunnet gjort det.

 

Må si jeg så en 626GD med full Pakfifer i går. Orange eller gul lakk (var litt mørkt og svarte ruter hjelper ikke akkurat), fete felger og blodsenka.

Fikk sabla lyst på den front fangeren jeg og. Det må vurderes hardt.

 

KJØR PÅ!!!!!!

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du sender en PM med msn adressa di så kan eg sende fila :) har hørt rykter om at det går en 626 borte med mandal (utenfor kristiansand) gul/oransj greie med masse styling, pop up dører og ting :) har ikke sett den enda, en på arbeid snakte med han for ei uke siden eller noe...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, fikk gjort litt i dag også :) fikk skjært bort den gamle hjulbuen, og sandblåst det som var under der, også har eg sandblåst resten av overflate rustet inni hjulhuset, også har eg slipt ned sveisen på den andre hjulbuen :) også har eg begynt å lage til bakfangeren :) skal jo flytte skiltet fra bakluka til fangeren, har til nå bare kappet hull i bakfangeren, hvor eg skal ha innfelinga :) noen tips her eller ?

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha :P den eiger :P det er en fra brusand, han er her på forumet (om han er så aktiv veit eg ikke) kaller seg tommyman eller noe, ligger en liten tråd om historien bak den på civic forumet, skal se om eg finner en link :P

 

edit: fant en link http://www.bilforumet.no/topic/74739-jaja-der-gikk-planene-mine-i-vasken/?do=findComment&comment=790420

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... i dag skjedde det kuleste :D satt med pcen, kjeda meg litt, fant fram kameraet som ikke funker, stapte i bateriene i eit håp om det funka... GJETT HVA!! det funka ikke :( ble litt sur, så slo det i veggen 3 ganger også funka det :P haha drit bra :D så da sprang eg ned og tok noen bilder :D

 

260.jpg

hjulbuen på andre siden kappet bort :)

 

261.jpg

måtte kappe en del nedover på denne siden... :( (ser de grome gnistrene fra når broderen kapper til plater til å sveise i :D

 

262.jpg

bakfanger prosjektet mitt :D hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel her kommer noen bilder av dagens arbeid:

 

263.jpg

stemmer, vi har fått sveist på det andre hjulhuset :D bare litt sveising på "innsiden av huset sååå :D

 

264.jpg

:D damn, er lenge siden det har vært 2 hjulhus bak i denne bilen altså :D

 

265.jpg

har fått fixa "katastrofe hjørnet" også :) hehe nye tykke og gode plater :D

 

det var alt for denne gangen :) tihi

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke missforstå Mazda 626 GD er en bil med masse potensiale, men det er jo ikke noe problem om få kjøpt en bil med litt mindre rust enn din da.

Dempertårn bak er vel det værste på dissa. det burde alle sjekke ved kjøp, ta av plastdeksler og se der...

 

Bilene er dessuten utrolig behagelige og kjøre. :driving

2003 A4 1.8 TQ

2001 Polo 1.4TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men ikke så billig som den eg har :) og skal lete lenge for å finne en som er helt rustfri oppi der... slipper å sveise så mye mer nå (skal skifte kanalene en annen gang) og de er utrolig komfy ja :) hvertfall orginale :) får se hvordan min blir med stivere fjører og dempere :) merker det når eg kommer oppi kameratene mine sine biler :) hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

067.jpg

gamle og nye pærer til instrumentet (de grønne er gamle :rolleyes: hehe)

 

har ikke fått tatt bilde etter eg monterte, pga flatt batteri :eek: hehe så dere må nok vente en stund ja :) er ikke verdens beste lader som står på nå heller hehe

 

Hvor fikk du tak i de pærene? Jeg er lei av disse hettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår