Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

hmmm handler chip som gir 13hk (har sett dynopapirer ja) 500kr av en eg kjenner nede i nederland :)

du har vel ikke litt mer info hvor eg finner de fe3 N/NE merkene ? fant ikke noe på toppen, på luftfilter måleren sto det f8es eller noe slikt tror eg... mitsubishi som har laget den hvertfall (så eg)

har lest litt om den 170hk versjonen, den har 10.0-1 i komp, i motsetning til 9.2-1 som er normalt på fe3...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmm handler chip som gir 13hk (har sett dynopapirer ja) 500kr av en eg kjenner nede i nederland :)

du har vel ikke litt mer info hvor eg finner de fe3 N/NE merkene ? fant ikke noe på toppen, på luftfilter måleren sto det f8es eller noe slikt tror eg... mitsubishi som har laget den hvertfall (så eg)

Tipper det stod F5ES?

N/NE merket sitter på selve toppen høyre side, ved siden av "løfteøyet". Ser greit merkingen når du står rett foran bilen. På coilen står det også FE3N-merke.

Chip til denne? Hvordan har du klart å skaffe slik? Kjøp med to, da!!!

Stemmer at det står Mitsubishi på LMM, men er vel et lisens-produkt fra Bosch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som spaming av tråden din dette "Elanzer".

Når det gjelder kompressionsforhold:

Alle FE3 utgaver som ble produsert før 89 har kompressionsforholdet 10,2 : 1. Når de puttet in katalysatoren fikk den forholdet 9,2 : 1. Altså din utgave har forholdet 10,2 : 1?

Det er nå jeg begynner å lure på hva som er forskjellen på N/NE???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens temaet er oppe om motorene, så du mener altså at det er 160 HK i en 2,0i 16v motor som er merket me FE3N?

denne merkinga har min motor, men hvorfor i **** klarte jeg ikke å kjøre fra en audi a4 me 125 HK da?? skal jo nevnes at d var oppoverbakke, men allikevell? :fire:

-fortvilet fartsidiot....:(

nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK)

før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK)

en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor:

"if you can't race it, style it "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens temaet er oppe om motorene' date=' så du mener altså at det er 160 HK i en 2,0i 16v motor som er merket me FE3N?

denne merkinga har min motor, men hvorfor i **** klarte jeg ikke å kjøre fra en audi a4 me 125 HK da?? skal jo nevnes at d var oppoverbakke, men allikevell? :fire:

-fortvilet fartsidiot....:([/quote']

Dette høres rart ut! Nå kjenner ikke jeg spesifikasjonene til A4'n! GD'n (kombi) veier 1225 kg! ......og A4'n var orgianl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider