Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, FE3N har 140/148hk alt etter årsmodel (katalysator eller ikke) med chip osv så skal du klare å runde 160hk...

var ute å tok noen bilder av delebilen nå nettop :P får vel slenge dem opp :) hehe

012.jpg

følgte med en phoenix gold pol kontakt :D

013.jpg

bilen min blir nok å se på disse felgene til eg får ferdig de andre felgene eller eg kjøper nye... :) da blir disse degradert til vinterfelger :)

014.jpg

høytalerhull i bakdøra, får vel bare sette inn en høytaler der også da...

015.jpg

ødelagt hattehylle (etter min mening) derfor blir mi hatte hulle brukt (uten hull)

016.jpg

stille og rolig står den parkert bak låven :P tihi :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... fikk skrudd litt i dag... ble invadert av folk så begynte å gå litt seint :P hehe

fikk hvertfall fronten opp på bukker i dag også :D digg :D

276.jpg

"helhetsbilde" hehe blir vel mer tomhetsbilde :D haha

277.jpg

høgre hjuloppheng framme

278.jpg

venstre hjuloppheng framme :D hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

vell, var oppe og skrudde litt mer på delebilen... hugset til og med kameraet B)

279.jpg

ser jævla mørkt ut der da... (er egentleg ganske mørkt også :S)

280.jpg

281.jpg

hjulopphengene på hver side :)

282.jpg

hele driten er nede, henger enda i håndbrekket på ene siden... glemte å hykke den av :rolleyes:

283.jpg

motorrom bilde :) har plukket litt... luftfilterboksen, batteriet og radiatoren...

284.jpg

aahhh hjulopphenget bak ute :)

285.jpg

tomt og godt :D

får hjem noen nye lysamaturer (eller hva faen det heter) så får vi opp noen mer lysrør, så skal det bli mye bedre å holde på :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :)

har vært nede å skrudd på selve prosjekt bilen min :) fikk skrudd av den bjelken som understellet bak henger på, og har bestemt meg for at eg vil bruke den isteden for den på delebilen, da det var mindre rust på min (merkelig lite rust :D )

fikk også bort hele potta (som bare hang der) hehe skal mekke nytt 3" eller noe :)

uff... ser for meg at det ryker lett 10 tusen i understell her ja :) alle foringer + masse stag som må ha nye hehe men blir hvertfall jævla god å kjøre etterpå :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider