Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

blir nye foringer på hele bilen nå :) nye polyurutane(eller hvordan det staves) motorfester (stive som FAEN :P)

får se hva kontakten min finner av foringer til understellet også :) tipper nok det blir poly der også ^_^ kommer til å bli gocart som det holder :D hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Imponerende mye jobb du legger i bilen din, bra jobb gjør du også.

Godt å se det er fler som syns det er mere morro med noe annet en en BMW full av plast.

Kommer jo til å være bedre en ny før du er ferdig med den jo, håper du ikke vraker den så fort du får den på veien da.

Hadde vært LITT bortkastet jobb kansje? damndamn

Stikker nok innom senere å kikker å.

Å om du syns din var rusten, så bare ver glad du ikke skal ta det prosjektet jeg er i gang med.. Fiat 131 Racing. DEN er rusten den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blokk er dette? 12valve? Lignet veldig på min iaffal... Har tenkt på sånn styvestag også, forran og bak hadde vært det jeg hadde trengt. Også tenke jeg kanskje jeg kan få noen til og sveise det til meg, holder til sånn sveise service på industri området her i Ski nemlig.. Lurer på om de i godt sammarbeid med meg greier å få til dette riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... var nede i dag og fikk gjort litt :)

289.jpg

290.jpg

291.jpg

292.jpg

fikk fugt en god del :)

293.jpg

slik var det når eg starta i dag :) (show med stabstaget :D)

294.jpg

fikk tatt alt rustet i det ommrådet...

295.jpg

har sprayet fult med rødgrunning inni her også, men ser eg ikke har tatt bilder av det etterpå :) hjulbuen er klar til å sveise på nå, må bare sveise på en liten plate nederst... (rusthull) så blir det så bra så :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute i dag og mekket litt på fangeren :P

296.jpg

sto og tenkte på forskjelige muligheter, om eg sko fjerne den gamle nedre delen og sette på 90 fangeren... men når eg sto og kafte litt så fekk eg en litt tøff tanke :P hva med å bruke 90 fangeren som lippe ?

297.jpg

298.jpg

joda, det funka som kuk i kari :D hehe går ann å skru den av viss det trengs (vinter og slikt)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider