Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1328kr pr stk :)

ja men da tror eg bare du bør holde kjeft da :P viss du sier at det ruster MINDRE av å ikke ha fyller en plass kan du stikke en annen plass og tro du kan noe...

Hør her din jævla lurelakkerer., har vel faen ikke sagt det ruster mindre uten fyller, hvor får du det i fra? Går ut ifra at du skal ha noe over lakken viss du er så redd for steinsprut (tectyl, sprøtekitt eller body..) og hva er vitsen med fyller da? Og viss du ikke skal ha noe utenpå så kommer det iallefall til å slå hull i lakken og begynne å ruste..

OG at jeg tror jeg kan noe... er ikke poenget med ett forum at folk kan komme med innspill? Du spurte engang på 626 forumet om det holdt å overhale en motor som hadde gått 350000 med å skifte topp-pakning og plugger, og en annen gang skulle du støpe en bakskjerm med glassfibersparkel over glassfibermatte. Ikke så veldig gode ideer akkurat, men jeg kalte ikke deg en idiotsom ikke hadde peiling... Må tåle at folk er uenige med deg noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den gang så begynte eg ikke akurat å krangle over det... om så var... (og det var ikke en bakskjerm, det var topdekselet til kåpa bak salen på en motorsykkel, og den ble JÆVLA hard og stiv :P)

men i og med at du sier at det ikke er mer rusthindrene med fyller på en del, så må jo det bety at det heller gjør at det ruster mindre da ? eller mener du at det ikke har noen forskjeld ? selfølgelig blir det mer rusthindrende om man har tykt med fyller på... sier seg jo selv det... et tykkere lakk lag er mer rustbeskytene enn eit tynt et... og med fyller blir det tykkere MAO mer rusthindrende...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel faktisk du som begynte å krangle og si at jeg kunne gå en annen plass å tro jeg har peiling og greier. Du må gjerne ha så mye fyller du vil for min del, men mener fortsatt det er unødvendig i og med at du bør ha noe annet utenpå lakken viss du er redd for steinsprut i hjulhusene og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, sorry laffy.. men er dessverre litt uenig med deg. Prøv gjerne og kom med forklaring hvorfor ting er bedre en andre ting, i stedet for og si at sånn gjør de det osv osv.. håper du skjønner hva jeg mener... no hard feelings

Tilbake til overskiften:)

har forklart opptil flere ganger hva jeg mente, men er nok om det..

Uansett så syns jeg elanzer har ett pågangsmot som få andre, og viss han kommer til å gjøre den ferdig og ikke gå lei, så blir det sikkert en tøff bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET var den fineste blåfargen jeg har sett tror jeg :cocain: Jeg har polert mitt top deksel, har blitt som et speil.. ;) Brukte sånn spesiell tube greie, så at hammerlite produserte det, men har glemt hva det heter har det ute i garasjen hvis du er interessert.

Så F2T *hostekremt* motoren er endelig på plass i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider