Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og nå var bilen ferdig lakkert i motorrom, hjulhusa OG invendig :D

 

375.jpg

376.jpg

litt mørke bilder... skal se om eg får montert opp mer lys så blir bedre bilder :) hehe

 

377.jpg

blande plassen :P hehe

 

skal begyne å montere ledningsnett, mer lyddemping og gulvteppe i morgen :D får se hva eg får tid til :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada :) i dag har eg brukt for mange timer i låven og har blitt forkjølt <_< men det var vert det :D

 

378.jpg

første del av ledningsnett holder på å bli montert :)

 

379.jpg

har fått montert lyddempinga på torpedoveggen, og fått montert litt ledningsnett

 

380.jpg

montert litt av ledningsnettet i motorrommet, og noen releer

 

381.jpg

slik så det ut når eg tok kvelden... mesteparten av det innvendige ledningsnettet montert :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bil, Hadde en maken for noen år tilbake. Men med 2.2l, som gikk ganske bra, med 225/45-16 fram og 205/50-16 bak. Hadde noen felger fra en HiAce som bygget litt feil, så fikk ikke de breie på bak. Et lite forslag til baksetet, som jeg gjorde. Hadde de baksetene med løse nakkestøtter, Prøv de du har til framsetene bak. Kanskje rette litt på pinnene slik at de blir stående rett opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm får se på det :) nå var det da dagens update :D

 

382.jpg

fått klista på en del lyddemping :D 20mm tykker untatt under føttene til førereren hvor det er 30mm :P hehe

 

383.jpg

litt lyddemping i bagasjerommet, skal kjøpe 2 matter til med 20mm for å få litt mer på bakskjermen og støtdempertårna... (hjulstøy er FYFY)

 

384.jpg

gulvteppe montert :D

 

385.jpg

386.jpg

og slik såg det ut når eg tok kvelden for i dag, har fått montert en god del i dag syns eg :) viser hvertfall ganske godt :D støvsugde også gulvteppet før eg monterte det :D så det er fyfy og ha sko i bilen nå hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en liten "dobbel update" i dag :D hehe

 

i går:

387.jpg

fikk montert baksetet, monterte også endel lyddemping i taket, men fikk bare dekket den framre delen så må få handlet en del mer lyddemping :)

 

i dag:

388.jpg

389.jpg

390.jpg

æææ ledningsnett :S hehe men fikk mesteparten sammen i dag :) av det eg kunne få sammen til nå hvertfall :P hehe

 

391.jpg

har også slipt det lille rustet som var på batteribrettet(?) og sprøyta på fyller :) skal pusse undersiden i morgen og ha fyller på den siden også :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår