e321 Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 sveio ? wtf ? farge navnet har eg ikke pep på, men koden er 8b6 til toyota :) og bruker sprøyte på det blåe og sprayboks til detsølvfarga :) tja... tips til han... kommer ann på hvor mye tid og penger han skal legge i den :) hehe heh, søkte på varhaug på gulesider.. fant noen plasser i svio(som ikke er langt herifra).. Men nok offtopic :) Har du noe mer bilder av det som du har tenkt å gjøre med baklyktene? Var det ikke noe greier på gang der ? ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jo.. var litt på gang med baklyktene, men skal ikke gjøre noe spes med det før eg blir ferdig med den... etter den har vært på eu godkjenning og godkjenning av motor og senkesett hos BT så fortsetter eg på det :) i mens får det holde med de orginale lyktene :( panserforlengen blir også droppet med det første... vil ha bilen klar til eg får lappen... og varhaug ligger en god halvtime utenfra stavanger på jæren :)) jaja fikk gjort litt i dag også da :D planen var egentleg og vaske og pusse og grunne bærebroa som motoren står på... men må spyle den først med høytrykkspyleren for å få bort 18år med olje og drit hehe så da begynte eg heller på støtdempere osv... ja.. dere kan vel gjette hva som har skjedd her siden sist :D wee rent og fint :D gamle og nye deler :) fikk montert litt på andre siden også :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 må vær litt arti å skru når alt e så reint:) men du sku ha pussa opp bremskraftforsterkern litt i samme slengen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Gå over alt av ledninger med gummifornyer eller silikon eller noe.. Så ser det mye nyere ut.. Kommer til å se mye bedre ut ved siden av den nye fine lakken din.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ta å vask over delene før du setter de inn i den nylakerte bilen da mann , da ser jo alt nytt ut :D Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 vel... ledningsnettet blir tredd i rør eller noe annet dritt, slik at det ikke viser, og bremsekraftforsterkeren blir bytta i vinter, også skal jo motoren ut i vinter også... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Når forventer du å få bilen ferdig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 vel... ledningsnettet blir tredd i rør eller noe annet dritt, slik at det ikke viser, og bremsekraftforsterkeren blir bytta i vinter, også skal jo motoren ut i vinter også... hah haha ha :D Surre hue.. men jeg har trua på deg! ;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 vel... har skjed en del mer siden sist update :) fikk lakkert 2 tanker og noen frontbraketer :) fåt hjem den siste døra :) frontbraketer montert tankene :) en braket til tankene :) 2 av staga til understellet bak snop fra mazda :P hehe og i dag var eg og kjøpte nye bærebroer foran :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Nice! Mye kostet de bærebroene forran? får du med alle foringer med i pakka? også etterlyser jeg panseret ditt... hmmm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 panseret står i delekroken :P 2 stk bærebroer med bærekuler osv kosta 999kr :) vel.. fikk gjort litt mer i dag :D montert tankene :) skal vaske tanken til spyleveska i uka... montert opp resten av rørene til servoolja :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Hei du Elanzer! Sendte deg en PM, men du svarte ikke.. så... Ser du modda hvite dashbordskiver! Er det Photshop modda eller? Hvordan fikk du av viserne? Blei "pinnene" de satt på med ut? festa du bare de hvite skivene oppå de gamle? Holder på å mekke på en MAzda 626 GD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 skivene er photoshop ja viserne tok eg av med ein gaffel :) pinnen de satt på ble ikke med ut tror eg :) eg festa de hvite skivene over de gamle ja Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ok! Takk :) Hjelper meg en del til i morra.. Prøvde å ta tak og rive av visern på bensinmåleren.. men da ble pinnen med ut :O noen forslag? Er litt OT... menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Syns jeg husker da dette prosjektet startet opp. Var ikke mye å se på da, men dette begynner å bli riktig bra, imponerende ståpåvilje. Du begynner å få en stilig bil. Lurer på, hvor stor kompressor bruker du når du lakerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg