Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

vel ting har skjedd 8)

 

451.jpg

høgre side bak

 

452.jpg

venstre side foran

 

453.jpg

høgre side foran

 

454.jpg

venstre side bak :)

 

planen for i kveld er å demontere spindlene foran for å bli sent bort til glassblåsing :) og få montert bremseskjold, og skiver bak (må bare vente på en kamerat skal komme hjem fra arbeid med bolter :? så forhåpentlegvis kommer det update senere i kveld også...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

viss du hadde sjekka priser på skruer osv hos mazda så hadde du forstått hvorfor... f.eks 1 skrue til bremseskjoldet koster 25kr, er 8 av dem i alt... har brukt over 1000kr i skruer til understellet bak allerede... ;)

 

vel... fikk gjort litt i kveld... og det resulterte i stor motivasjon :D

 

455.jpg

nå står bremseskjold og skive montert skikkeleg :)

 

456.jpg

monterte på ene felgen eg har liggendes :D (kommer til å lakke sentere svart og polere opp kanten og bruke disse som vinterfelger eller selge dem (siden den ikke skal brukes på vinteren:P))

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:) gleder meg til å se den ferdig vertfall:) Du kan jo restaurere bilen til faren min når du er ferdig da.... hehe... han har en 1988 Mazda 929 som har gått snart 320.000 km nå, begynner å bli litt rust på den å:P

-1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert

-1992 Volvo 850 GLT - Solgt

-1987 Volvo 240 GL - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert..

Skrudd litt på en sedan for naboen min. Ikke den første bilen jeg ville tenkt på som prosjekt-tralle, men de aller fleste biler har jo egentlig potensiale i de rette hender, som dine:pray

 

Godt å se at du er så pirkete med rusta. Barskt at du ribber helt for ledninger før lakk også!

 

Jeg er jo innsnødd volvomann, men det betyr slett ikke at jeg ikke har forståelse for ditt prosjekvalg. Jeg skal følge med videre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... ting har skjedd i dag... noen positive og noen veldig negative...

 

 

fikk pakke fra usa i dag :D subaru kaliprer, den her lufte greia til midtkonsolen, blåtona speil, taklys med spotter på og noen foringer...

 

457.jpg

kaliprer og taklys...

 

458.jpg

ja... resten var knust og ubrukelig :(

 

også har eg skaffa meg mer dempematter, så fikk dempet bakre delen av taket også :D

 

459.jpg

460.jpg

så fikk montert taktrekk og solskyggene også :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... fikk gjort litt i dag da... har ommøblert litt i låven :P hehe snudde partyteltet over kun prosjekt bilen :) også trilla vi bilen en meter fram :)

 

461.jpg

også satt eg på bakfangeren til delebilen

 

462.jpg

tror den står på hjula her :P hehe

 

463.jpg

måtte ha en god rampe til jekken framme når vi drog den :D hehe

 

464.jpg

nye huset til bilen :P hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår