Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel.. har skjed litt mer da :) hehe

 

har kommet frem til det at viss eg skal kunne lakkere den på arbeid før læretiden er over må eg lakkere den før vi stapper oppi motor osv... så første prioritet nå er å få den ned på alle 4 hjul, tilpasse styling også inn til lakk 8) også hjemigjen og montere motor :)

 

475.jpg

gammel og ny felg (og dekk :P)

 

477.jpg

har begynt å bygge litt på bakfangeren...

 

476.jpg

ja.. *tenke på hvordan eg skal beskrive det :P* for at nederste linja på bilen skal bli noen lunde bein, og ikke ta et veldig stort hopp opp med bakfangeren så måtte eg skjøte på bakfangeren... og merce bakfangeren var jo ikke akurat pen, så valgte å bare bygge den ned på sidene, og få den til å skrå opp til svingen og normal høyde i midten bak :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... har fått gjort litt i dag, første eg gjorde var å prøve en av felgene mine på mor`s 626 ("bruksbilen min")

 

478.jpg

GRÅVT 8) og med 35mm senk NAMMM :twisted:

 

også reiste eg opp til en kamerat og hellakerte russebilen deres rød (ingen bilder hehe)

 

også kom eg heim igjen og begynte på min egen bil :D

 

479.jpg

planen var å plastsveise den extra biten til fangeren fast, men viste seg at merce fangeren var av herda plast :( så nytter ikke å prøve å sveise i den :evil: så nå har eg skrudd den fast, skal skru opp igjen og lime skikkeleg godt med sixaflex eller noe, også legge noen matter med glassfiber over etterpå... går litt lenger tid, men blir nok like bra :)

 

480.jpg

ÅÅÅÅ måtte bare ha et bilde

 

481.jpg

satt på baklyktene, ser ut som en bil igjen i bakenden :D hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår