Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel... i dag fikk eg tak i en toyota yaris bakfanger 8) (kan tro dere lurer på hva faen eg skal med en yaris fanger :P haha) tingen er at yaris har skiltet i fangeren, noen som kan tenke seg hva eg skal med den da ? JAA eg har skåret ut skiltgropa fra den :P så kasta eg seff resten da :roll:

509.jpg

626fanger med hull +

510.jpg

skiltgrop fra yaris =

511.jpg

626 fanger med skiltgrop :lol:

512.jpg

ferdig tilpasset og klar til å plastsveisest inn

513.jpg

ferdig innsveist :D

har foresten høgre framskjerm liggendes på arbeid nå... ny 8) (denne var like dyr som den på venstre side :cry:)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. har skjedd litt i dag også :)

514.jpg

monterte bremseskjoldet på spindlene, blir sent vekk i kveld for å få noen lager i seg :) så monterer eg dem i morgen :D

også plukker en annen kamerat med seg delene fra mazda kaliprene foran som eg skal bruke på subarukaliperen og glassblåser dem, så satser på å få lakkert/malt bremsekaliprene forran i morgen også :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... kunne jo ikke gi meg for dagen/kvelden... så har jobbet litt med bakfangeren :)

515.jpg

516.jpg

begyner å bli veeeldig bra på midten nå :) før eg sparkler mer på den nå, må eg ta den av igjen, og rette bulkene litt på den (bruker varmepistolen til å varme opp plasten, også bare trykke inn/ut bulken til den blir sånn ca bra) også kan eg sparkle videre :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... her kommer dagens oppdatering :) (obs obs, mobil bilder)

517.jpg

bremsekaliperene klare for lakkering :) (den blanke delen er fra de gamle mazda kaliperne og er glassblåst)

518.jpg

519.jpg

JAAAAAAA vi fikk den ned på felgene :D så nå står den på 4 stk felger :D JAAA :D

så nå blir det pause med bilen fram til søndag... får se om eg får tid å gjøre noe på søndag... skal på "hyttetur"/treff i haugesund :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider