ragua Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ser veldig bra ut dette. Bare husk på å ikke lakker for mye av interiøret ditt. Da blir det fort litt vel mye blått. :) Ta de små detaljene som gjør bilen spesiel! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 vel... i dag holdt eg på i nesten en time med mitt psx skall B) og har kommet så å si så langt eg kan komme før eg får hjem skjermen... så får vise dere hva eg har gjort til nå B) den ser tilsynelatene orginal ut enda.. mangler noen knapper og eit klister... før modifikasjonene startet ville den ikke åpne mer enn dette... og det holder jo IKKE :rolleyes: ser jo ikke noe da B) etter en time med cleaning og slikt var alt MYE bedre :D for nå åpner den seg skikkeleg B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 vel... var nede en god stund i dag og har begynt å "klargjør" den til sandblåsing B) begyner å bli ganske så ryddigt og cleant baki der nå... og mens eg holdt på å gjøre klart så fant eg _litt_ mer rust :P her er helt nede på høgre støtdempertårn med bakdøra... det er ikke så gale, da eg skal skifte hele veggen på støtdempertårnene men det som uroer meg mer er de neste 2 bildene... de 3 røra der har sammenheng med bensinen, hvertfall det ene store til høgre, det er ikke rusta nesten (takk gud) men de andre 2 er det MYE! verre med :o så må finne ut hva dem er til, og få kjøpt hjem nye :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
17utenBil Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 najs :) Er det mye jobb med rustsvesing ? Og åssen Styling skal du ha ? Siter Lappen kommer :/ bilen kommer :/ i oktober 05 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 tja... har ikke begynt å sveise enda :) så har ikke så mye å si der... og dessuten er det broderen som skal sveise sombrero stylinga blir full pakfeifer, og mye hjemme sveist og fra andre biler :) resultatet vil jo seff bli unikt :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 vel... sandblåsinga har blitt utsett til neste helg pga eg har noe arbeid å gjøre på en ford curiur (eller hva dem nå heiter :D) så den er ferdig til helga, så da blir det også lite mekking på mazdaen, og sandblåsinga må bli forskyvd... men uansett... fikk DVD spiller og LCD skjermen i går :D fikk tatt noen bilder og photoshopa litt slik at dere får se hvordan det skal bli (etter hodet mitt :roll: ) noe slikt blir psxen og skjermen... denne skal henge mellom solskjermene framme i bilen :) også :D rekner med mesteparten her sier seg selv :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 vel... sandblåsinga har blitt utsett til neste helg pga eg har noe arbeid å gjøre på en ford curiur (eller hva dem nå heiter :D) så den er ferdig til helga, så da blir det også lite mekking på mazdaen, og sandblåsinga må bli forskyvd... men uansett... fikk DVD spiller og LCD skjermen i går :D fikk tatt noen bilder og photoshopa litt slik at dere får se hvordan det skal bli (etter hodet mitt :roll: ) rekner med mesteparten her sier seg selv :) yummy Det der så jo rett og slett bare GROMT ut da!!! Fett prosjekt du har på gang. Men sitter ikke den LCD skjermen litt feil vei hvis den skal dale fra taket? Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 joda... men den er ikke akurat montert da ;) er bare lagt over luka for å ilustrere ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo12 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 joda... men den er ikke akurat montert da ;) er bare lagt over luka for å ilustrere ;) Hehe... Regna jo egentlig med det! Kunne vært litt kjipt om det var mye stress å montere og du hadde oversett det!! :) Hvordan har du tenkt til å få det festa i taket forresten? (smart patent med den gamle PS casinga!) Siter Han fra åsen X'er: - 2001 Polo, (taket og vraket) - NSR 125 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Fy fa**! Dette blir rått ! Nice plassering på dvdspilleren! jerkoff Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 tenker meg eg bruker de orginale skru hullene til den og skrur den fast i tak trekket... :) da eg alikevell skal ta ut frontruta og ut med dekslene rundt a-stolpene invendigt så kan eg bare brette det ned og skru den fast :) offtopic: hvor på jæren er det du er fra da ? :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 tenker meg eg bruker de orginale skru hullene til den og skrur den fast i tak trekket... :) da eg alikevell skal ta ut frontruta og ut med dekslene rundt a-stolpene invendigt så kan eg bare brette det ned og skru den fast :) offtopic: hvor på jæren er det du er fra da ? :rolleyes: Nærbø :P Du har meg på msn. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 hihi... AHA! hihi ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Veldig artig lesning. Gir gode inspirasjoner til mitt eget (kommende) prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 senkesett blir handlet inn på mandag :D da får eg lønning :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg