Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel... i dag holdt eg på i nesten en time med mitt psx skall B) og har kommet så å si så langt eg kan komme før eg får hjem skjermen... så får vise dere hva eg har gjort til nå B)

118.jpg

den ser tilsynelatene orginal ut enda.. mangler noen knapper og eit klister...

116.jpg

før modifikasjonene startet ville den ikke åpne mer enn dette... og det holder jo IKKE :rolleyes: ser jo ikke noe da B)

etter en time med cleaning og slikt var alt MYE bedre :D

117.jpg

for nå åpner den seg skikkeleg B)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... var nede en god stund i dag og har begynt å "klargjør" den til sandblåsing B)

119.jpg

120.jpg

121.jpg

begyner å bli ganske så ryddigt og cleant baki der nå...

og mens eg holdt på å gjøre klart så fant eg _litt_ mer rust :P

122.jpg

her er helt nede på høgre støtdempertårn med bakdøra...

det er ikke så gale, da eg skal skifte hele veggen på støtdempertårnene

men det som uroer meg mer er de neste 2 bildene...

123.jpg

124.jpg

de 3 røra der har sammenheng med bensinen, hvertfall det ene store til høgre, det er ikke rusta nesten (takk gud) men de andre 2 er det MYE! verre med :o så må finne ut hva dem er til, og få kjøpt hjem nye :(

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... sandblåsinga har blitt utsett til neste helg pga eg har noe arbeid å gjøre på en ford curiur (eller hva dem nå heiter :D) så den er ferdig til helga, så da blir det også lite mekking på mazdaen, og sandblåsinga må bli forskyvd...

men uansett... fikk DVD spiller og LCD skjermen i går :D fikk tatt noen bilder og photoshopa litt slik at dere får se hvordan det skal bli (etter hodet mitt :roll: )

125.jpg

noe slikt blir psxen og skjermen... denne skal henge mellom solskjermene framme i bilen :)

også :D

126.jpg

rekner med mesteparten her sier seg selv :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... sandblåsinga har blitt utsett til neste helg pga eg har noe arbeid å gjøre på en ford curiur (eller hva dem nå heiter :D) så den er ferdig til helga, så da blir det også lite mekking på mazdaen, og sandblåsinga må bli forskyvd...

men uansett... fikk DVD spiller og LCD skjermen i går :D fikk tatt noen bilder og photoshopa litt slik at dere får se hvordan det skal bli (etter hodet mitt :roll: )

>[img]

rekner med mesteparten her sier seg selv :)

yummy Det der så jo rett og slett bare GROMT ut da!!! Fett prosjekt du har på gang.

Men sitter ikke den LCD skjermen litt feil vei hvis den skal dale fra taket?

Han fra åsen

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda... men den er ikke akurat montert da ;) er bare lagt over luka for å ilustrere ;)

Hehe... Regna jo egentlig med det! Kunne vært litt kjipt om det var

mye stress å montere og du hadde oversett det!! :)

Hvordan har du tenkt til å få det festa i taket forresten? (smart patent med

den gamle PS casinga!)

Han fra åsen

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker meg eg bruker de orginale skru hullene til den og skrur den fast i tak trekket... :) da eg alikevell skal ta ut frontruta og ut med dekslene rundt a-stolpene invendigt så kan eg bare brette det ned og skru den fast :)

offtopic: hvor på jæren er det du er fra da ? :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker meg eg bruker de orginale skru hullene til den og skrur den fast i tak trekket... :) da eg alikevell skal ta ut frontruta og ut med dekslene rundt a-stolpene invendigt så kan eg bare brette det ned og skru den fast :)

offtopic: hvor på jæren er det du er fra da ? :rolleyes:

Nærbø :P Du har meg på msn.

En vakker dag så får jeg nok lappen på bil ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider