Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet

Elanzer

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror det er lurt å vente med det der til EU kontroll er i boks.. Får aldri i verden godkjent det.. :rolleyes:

Kan være lurt å ha to panser, et med böserblick og et uten.. hehe..

thumpsup Det panseret ditt ser jo ut til å bli gromt!!! Hvordan skal du lage det a?

regner ikke med at det skal være i papp :P

Å hvordan vil det gå utover lysa? blir vel noe svekka?

Han fra åsen

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekner med det blir en god del dårligere lys på nærlyset (mener det var nærlyset som var inderst...) skal ta pappen og legge den på ei stål plate og streke rundt og skjære ut stålplata og deretter sveise den på panseret :)

Hva skal du gjøre med lysene då? Er noe drit å kjøre med dårlige nærlys, stol på meg, snakker av erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fangeren så ganske lik ut den på tuning.no ... men når eg så litt bedre etter så var den ikke helt lik doh

har ikke sett akurat den bilen.. men har sett andre 626er med badlook yummy

i dag blir det en god del sveising på bilen sombrero satser på å få sveist ferdig bakluka, hullet til antennen og kansje rillene i framskjermen...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av FE3T

Den fronten.

sikle sikle.vil, nei MÅ ha den frontfangeren

Sideskjørtene til kittet ligger under dobbeltsenga, bakfangeren ligger på et lager i Tyskland, betalt, og venter kun på at en kompis stapper den inn i en import bil og tar den med tilbake til Norge

synes egentlig postert-fronten er litt rund for coupen, Ser tøff ut fra siden, men når du ser den på skrått så ser det litt rart ut synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... kjørte bilen ut av garasjen i dag slik at vi fikk ordnet audien til bror min :)

tok noen ute bilder av bilen min på siden av mor sin :P 626 power B)

162.jpg

163.jpg

hihi eneste mer positive på den er vinga :( men det er bare for øyeblikket :D

164.jpg

ser virkeleg for meg at den panserforlengeren blir nice B)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag cleana vi bakluka :) ikke no mer fise hull her nei :D

165.jpg

høgre side

166.jpg

venstre side

167.jpg

nøkkel hull (ikke slipt sveisen ferdig)

168.jpg

vindusviskeren (ikke slipt sveisen her heller)

169.jpg

hele rompa :D men plata slo seg en god del rundt vindusvisker hullet... faen og... hadde ikke noe å kjøle ned med #"¤ det skal vi ha når vi skifter hjulbuen jah... har ikke tenkt å helsparkle den nei...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nope... blir noen måneder uten stylingkittet... 2 grunner til at eg venter såpass lenge med det... ene er at eg ikke har råd doh andre er at eg sikkert komme til å ripe opp fangerene uansett med en gang eg får lappen.. så bedre eg riper opp orginal fangerene isteden for å knekke glassfiber fangeren :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

Lenke til kommentar
Del på andre sider