Gå til innhold

Ble stoppet med Neon Lys!!!

Ranger emnet

Dj_LoVeHeArT

Anbefalte innlegg

Originally posted by jarli

Prøv en lørdagskveld i mørk bmw 3serie du;)

Da jeg hadde 323en min følte jeg meg som en kriminell..

ble stoppa flere ganger p.g.a "rutinekontroller"

De spurte ganske ofte om jeg hadde vært borti politiet før :)

Og tonen var ikke alltid like hyggelig..

Mn for all del, det finnes mange greie purker også;)

Stemmer ikke alltid du! Jeg hadde min svarte 3-serie i 1,5 år, og kjørte en del turer også på lørdagskvelder, og jeg ble stoppet EN gang, og det var i promillekontroll. Han var utrolig hyggelig, og takket for samarbeid osv, og jeg ønsket god kveld og kjørte videre... Så jeg tror du bør holde på den siste setningen din! :) finnes endel greie purk også!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by bmw-bergen

Stemmer ikke alltid du! Jeg hadde min svarte 3-serie i 1,5 år, og kjørte en del turer også på lørdagskvelder, og jeg ble stoppet EN gang, og det var i promillekontroll. Han var utrolig hyggelig, og takket for samarbeid osv, og jeg ønsket god kveld og kjørte videre... Så jeg tror du bør holde på den siste setningen din! :) finnes endel greie purk også!

Nei det stemmer ikke alltid ,mn stemte ganske ofte med meg:)

Dessuten var det vel e36 du hadde? Jeg hadde e30..er litt forskjell der

Ble stoppet med foreldrene mine sin bil en gang (audi A6 avant) og da var tonen en helt annen.."fin bil du har!bare kjør videre du"

Poenget mitt var at det har mye å si hvilken bil du kjører;)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Nei det stemmer ikke alltid ,mn stemte ganske ofte med meg:)

Dessuten var det vel e36 du hadde? Jeg hadde e30..er litt forskjell der

Ble stoppet med foreldrene mine sin bil en gang (audi A6 avant) og da var tonen en helt annen.."fin bil du har!bare kjør videre du"

Poenget mitt var at det har mye å si hvilken bil du kjører;)

Jepp, eg hadde e36 :) Og du har faktisk et veldig bra poeng. Satt på med en kompis, han har en rått stylet 325 coupe (e36) med BREIE kromfelger, og vi ble stoppet, selv om han ikke hadde gjort noe. Han hadde alle papirer i orden, alt på bilen er godkjent og står også i vognkort, så politiet hadde ingenting de skulle ha sagt egentlig... Men kompisen min spurte no hvorfor de stoppet han. -"Nei, sånt som du må finne deg i når du har spesiell bil!".. *riste på hodet*

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man BMW eller andre "ungdomsbiler" med tilbehør dertil, er man visst for kriminell og regne.

Her i Bergensområde er det å ha BMW sidestilt med at du er en kriminell, råkjørende rebell med null repekt for loven kan det virke som.

Da eg hadde japsebil før, sank antall ganger eg ble stoppet / fikk kontakt med politiet betraktlig, selv om kjørestilen var like god/dårlig...

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider