bmw-styling Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Kan ikke en av dere gjøre det offisielt og sette en dato? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Problemet med Strømmen er at det blir så innmari trangt. Omfanget av biler har jo økt noe, så det er ikke sikkert alle får plass. Dessuten vil det garantert komme naboklager og politi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Ikea gikk jo bra sist,bortsett fra den dere kjøringa på veien. Syns det er det beste alternativet jeg Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 jeg støtter hvertfall opp lørdag 9 okt. som Jens foreslo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 9. oktober er jo en fin dato det, samme hvor det blir for min del, et par mil ekstra på tellern er jo alltid fint :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Hva med parkeringsplassen uttafor Norges Varemesse? Er vel stort nok der? :rolleyes: Eller Hellerudsletta..er riktignok gress og bakker der men det går vel an :) Kommer bare med forslag jeg Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by al3x Hva med parkeringsplassen uttafor Norges Varemesse? Er vel stort nok der? :rolleyes: Eller Hellerudsletta..er riktignok gress og bakker der men det går vel an :) Kommer bare med forslag jeg Folka liker vel asfalten sin, derimot på Varemessa er det jo "halvveis" dumper som kanskje kan dempe machormonene til en viss grad Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by Camryfellow Folka liker vel asfalten sin, derimot på Varemessa er det jo "halvveis" dumper som kanskje kan dempe machormonene til en viss grad Sant nok, tenkte ikke på det jeg :P Men det med farstdumpene er kanskje bare bra på en måte? Slipper at folk kjører i full fart frem og tilbake innpå parkeringsplassen... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Stemmer for lørdag 2. oktober på Strømmen. Gjør ingenting at det er 1 uke siden Larvik - skitt au. Er jo snart vinter! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 neeeei, ikke 2. oktober, da må jeg utsette dansketuren :rolleyes: Innkjøreselen til parkeringsplassen på varemessa tror jeg blir stengt på kveldene... Jeg stemmer hvertfall for Ikea, var bra med liv der forrige gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by bmw-styling Er jo snart vinter! Det er nettopp det da. Hjelper lite om man utsetter det for å gjøre det mer spesielt og at flere skal komme hvis været er et helvete... Store sjanser for regn uansett hvilken dag man velger nesten, og det alene får nok en del til å drite i å møte opp. Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 synes det skal være streetmeet lørdag den 2oktober da sier vi det da el?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 2. oktober - er med på den, ja! Hvis ikke, så får vi arrangere et nytt Mjøsmeet på Hamar den datoen ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 2. oktober er Bad'roc på Fastlane i Skien :( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Jeg skal også på Fastlane/NM i bilstereo i Skien den 2-3 oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg