rakriste Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 heller helga etter!!!!!!!!!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Da sier vi fredag 8oktober...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 heller den 8. eller 9. ja. da får jeg med mest folk, og det finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær (gammelt vist ordtak!) Jeg stemmer personelig for 9. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 8. eller 9. kommer ikke jeg!!!!! Men det kan være det samme. Skilter snart av bilene mine for vinterlagring uansett. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Fredag 8. takk! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Nei, ikke 8. eller 9. :( Da er det bedre med mandag 11. :eek: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 egentlig så er det aldri en dato det passer for alle... så synes noen burde sette en dato, for det begynner og nærme seg. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Tror jeg kan lørdag 9. allikevel :) 2. okt. er det MJØSMEET på Hamar :cool: Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Er vel størst sannsynlighet at det kommer flere på fredag enn på lørdag alacocaina morphbeer sombrero :???: :titties: birthday sick babyhmm? kiddie Da ble det fredag 8 okt da !!? ;) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Nei :o Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Kjipt å ha streetmeet på en mandag da, virker som det passer for flest fredag 8... synes ikke det bør drøyes lenger enn det, snart kommer kulda :( hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Mandag er jo en genial dag da. Endelig noe å glede seg til når helga er over også ;) :D Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Fridjow Er vel størst sannsynlighet at det kommer flere på fredag enn på lørdag alacocaina morphbeer sombrero :???: :titties: birthday sick babyhmm? kiddie Da ble det fredag 8 okt da !!? ;) Fredag 8 okt. ikke værre en det folkens... :) jeg har heller ikke fri, men skal gjøre det jeg kan for å komme!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Fridjow Er vel størst sannsynlighet at det kommer flere på fredag enn på lørdag alacocaina morphbeer sombrero :???: :titties: birthday sick babyhmm? kiddie Da ble det fredag 8 okt da !!? ;) Ja, og på IKEA. *-"IKKEA Kondradio - nån jævl utanfør har burnat rundt i en timme nu. Kan inte nån jævl komma ock holda i bilen så han får bytt dom hælvetes decken? " (Pirka) Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaE Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 blir det fredag 8 okt. da ell????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg