Gå til innhold

Snart noe streetmeet i oslo området??

Ranger emnet

Ford

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heller den 8. eller 9. ja. da får jeg med mest folk, og det finns ikke dårlig vær, bare dårlig klær (gammelt vist ordtak!)

Jeg stemmer personelig for 9.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig så er det aldri en dato det passer for alle... så synes noen burde sette en dato, for det begynner og nærme seg.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fridjow

Er vel størst sannsynlighet at det kommer flere på fredag enn på lørdag alacocaina morphbeer sombrero :???: :titties: birthday sick babyhmm? kiddie

Da ble det fredag 8 okt da !!? ;)

Fredag 8 okt.

ikke værre en det folkens... :) jeg har heller ikke fri, men skal gjøre det jeg kan for å komme!!

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fridjow

Er vel størst sannsynlighet at det kommer flere på fredag enn på lørdag alacocaina morphbeer sombrero :???: :titties: birthday sick babyhmm? kiddie

Da ble det fredag 8 okt da !!? ;)

Ja, og på IKEA.

*-"IKKEA Kondradio - nån jævl utanfør har burnat rundt i en timme nu. Kan inte nån jævl komma ock holda i bilen så han får bytt dom hælvetes decken? " (Pirka)

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider