Tommy405GTX Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Det bør ikke være noe problem og finne plass til 200-300biler på furuset eller alnabru... rundt jobben min i sven oftedals vei, like ved østre aker er det masse plasser.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hei. Vi tar det Fredag, og Ikea eller ett nærliggende industri-område. Alle finner IKEA, og flytter vi det "på hælen", så setter vi opp skilting. DONE ! mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
100nxchick Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Jeg voter for Ikea på fredag! Hva er problemet??? Det kommer jo ikke folk på streetmeetene før et par timer etter den fastsatte tiden alikevel... Og jeg tviler på at det er så mange som er ute å handler møbler kl 21.00 på en fredagkveld!!! Ser ikke problemet?! Si Ikea kl 21.00, fotografer: LEV MED DET(hørt om blits?) Fredag 09.10.2005 kl 21.00 på Ikea Furuseth!!! Siter -ina- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Håper dere holder ut til litt ut på kvelden.. Var så dum at jeg sa ja til å jobbe (trenger penger til ny bil)... Men kjører vel ihvertfall innom etter jobb i 24-tiden... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
100nxchick Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Da er det i orden da? Går ut fra det jeg nå da!!! Siter -ina- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Få noen admins eller noe sånt til å sette datoen og stedet på forsiden f.eks. eller et annet sted hvor det er lett å se det :) Fredag 8. høres bra ut det! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Tror du må spørre veldig pent om de gidder det, har fått intrykk av at det er lite populært å arrangere slikt med streetmeet navnet, uten at det egentlig er de som arrangerer det. Kan ikke noen poste det under happenings men med ett annet navn: Streetfest eller Carmeeting. Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by audifanatic Tror du må spørre veldig pent om de gidder det, har fått intrykk av at det er lite populært å arrangere slikt med streetmeet navnet, uten at det egentlig er de som arrangerer det. Kan ikke noen poste det under happenings men med ett annet navn: Streetfest eller Carmeeting. Henrik er vel ingen som har opphavsrett til "navnet" streetmeet.... Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Orker ikke lese gjennom hele tråden.. er det blitt noe dato for treff? Går vel an å endre navnet på denne tråden slik at dato og sted for treff står ? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by KaiFred er vel ingen som har opphavsrett til "navnet" streetmeet.... det er det ingen som har sagt heller, men de på forumet er ikke så glade i at privatpersoner som arrangerer treff skal kalle det streetmeet ( i hvertfall det jeg har fått inntrykk av) fordi selve ordet Streetmeet ikke skal kunne knyttes til streetracing osv som kan forekomme ved slike treff. er vel ikke værre enn å kalle det Carfest eller noe lignende. Tror vi alle trenger ett siste møte før snøen kommer inn og vinterdekka er på bilen! :D Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by audifanatic det er det ingen som har sagt heller, men de på forumet er ikke så glade i at privatpersoner som arrangerer treff skal kalle det streetmeet ( i hvertfall det jeg har fått inntrykk av) fordi selve ordet Streetmeet ikke skal kunne knyttes til streetracing osv som kan forekomme ved slike treff. er vel ikke værre enn å kalle det Carfest eller noe lignende. hva blir det til, er det noen som har lyst til å bare slenge ut en dato , tidspunkt og sted på dette møtet ell? Tror vi alle trenger ett siste møte før snøen kommer inn og vinterdekka er på bilen! :D Henrik LES lenger opp, så har flere sleng ut samme dato/sted og tid.... :o Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 vi må jo få til et streetmeet før vintern!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fredag 8. klokka 21.00 på IKEA Furuset som sagt flere ganger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 det blir bra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Til den som starta tråden: Gjør om topic sånn at det står både tid/dato og sted! Da trenger ikke sånne som NoLimit å lese igjenom tråden (no offense!) :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg