mazdafun Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by audifanatic det er det ingen som har sagt heller, men de på forumet er ikke så glade i at privatpersoner som arrangerer treff skal kalle det streetmeet ( i hvertfall det jeg har fått inntrykk av) fordi selve ordet Streetmeet ikke skal kunne knyttes til streetracing osv som kan forekomme ved slike treff. Henrik Hei. Det er jo det som skjer (-desverre) på hvert eneste "Eatmeat" nesten hver gang. Men kall det hva dere vil. Det skjer Fredag 8. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocco Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Kunne blitt bra det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Jeg regner med at jeg kommer en liten tur..... Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hmm.. får vel dukke opp en tur da. :P Hva med å årne en eller annen fet cruising etterpå? savna det på de siste meetsa.. Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spookie Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jeg kommer (IKEA Furuset kl. 21:00) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ill be there! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 cruising er jo et godt forslag.. om folk ikke skal speede av gårde!!!!!!!!!! jeg tror det hadde vært litt kult. tatt en runde fra furuset ned til oslo s, ta inn og mot akerbrygge så ut på motorveien (tunnelen) tilbake til furuset.. tar ikke lange tiden... f.eks.. :) men blir det no av da? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jeg fixer full bil og sender invitasjoner rundt til kompiser og venniner. hadde vært kult å cruisa litt etter på ja, inn mot oslo og kanskje en tur til Jessheim innom strømmen eller noe? Hvis alle "passer the word" til alle de kjenner så kan detta bli bra. kan ikke noen legge ut detta under happenings? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 da har jeg lagt det under happenings, hvis det er noe dere mener uteble fra invitasjonen, ta og legg til det selv. link her: Biltreff på Ikea fredag 8 okt kl 21 Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Det er fint at det blir ett StreetMeet til. Selv om det blir det siste i år. Ikea Furuset er ett fint sted å ha det. Men dere vet at Ikea ikke stenger før 22 på fredager? Dette er ganske viktig. Da er ikke folk ute fra plassen før 22:30 :) Men det er jo fullt mulig å møtes i sørenden og ta en cruise fra sånn 21:00 21:30 ned til sentrum :) Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wRacing Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 det blir bra..kommer jeg å med en kompis..konge med crusing da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 ...er det to tråder om den samme streetmeete`n !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=51929 KOM IGJEN... Et siste treff før vintern kommer!!!! ligger en poll på happenings.. kom også med forslag.. vi må få til et siste vinter treff!! eller hva??? se også poll'en.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=52010 kom igjen alle råne venner! Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 come on! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=52219 Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg