Gå til innhold

Primera GT 92`mod til salgs


Bånngass

Anbefalte innlegg

hvis den er strøken og gått så lite så er den listepriset på 45-50.000 kr.. men de blir solgt for langt over det... ville kanskje gitt 80 k for den?

 

evt bruk noen titusen mer og kjøp min som er PEISE strøken.. turbo skader vel heller ikke? ;)

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse P10 GT'ene er seriøst svindyre!

Det er jo fete biler da, men jeg synes kanskje de er en 'tad' overpriset..men jeg vet ikke. Sikkert ville kjøreegenskaper.

Men det kjører en hvit en rundt her nede i Fredrikstad. 91 modell. Litt lakkskader og sånn. Gutten kjøpte den for OVER 100 store..jeg skjønner det ikke..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Gøy bil det. Min er også til salgs :) SRI riktig nok.

 

Er bilen din fortsatt til salgs?

Hadde det vært mulig å komme å titte på den i morgen(søndag) ?

 

Har sendt deg en pm også, håper på positivt svar :)

Christian
PF-Racing.no

 

-11 VW Golf 4 motion stv
-10 VW Golf TDi
-74 1303S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ronnyprimera

Hvorfor ikke bare trimme primeraen i stedet

 

Det er et par forskjeller på vanlig og på GT primera. Interiøret er freshere på GT.. Girskinnet, turteller og seter.. Men uansett er det mye mer stas å ha en original GT fra fabrikk.. men hvis man gir faen i slikt er det vel like greit å kjøpe en vanlig primera og trimme den.. regner med du syns det er like greit da å skru når ting begynner å rase.. Større kammer, ups der var ventilene så slitt av det gikk dårlig.. Større innsug, ups der var dysene så gammle og tette at du må ha nye dyser.. Porte toppen litt for å få effekt.. oj der for 10.000 kr

 

i tillegg er GT mye mye bedre å kjøre enn vanlig med mindre man påkoster seg skikkelig fjærer og dempere.. Med alle updates blir det fort like dyrt som å bare kjøpe en GT.

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du sa at om man ikke hadde en GT så fikk man ikke alt det stasjet GT har. Men det gjør man jo med en SRI som atpåtil er nyere ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Ja, men du sa at om man ikke hadde en GT så fikk man ikke alt det stasjet GT har. Men det gjør man jo med en SRI som atpåtil er nyere ;)

 

joda, men var egentlig snakk om motoreffekt. Men du får ikke rødmerking fra 7500-9000 rpm på en sri ;)

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eGtTurbo

 

joda, men var egentlig snakk om motoreffekt. Men du får ikke rødmerking fra 7500-9000 rpm på en sri ;)

 

Akkuratt det der digger jeg villt :D

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

 

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår