nrd Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 kor store er org.høytalerene? eller for å spørre på en annen måte, kor store er det mulig å få presset nedi dashen?? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 dude!! viss du vet det, kan du ikkje heller svare då? viss du ikkje vet det kan du gi faen å svare ;) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Dude, tar du å søker litt på golf2 forumet så finner du mange tråder om det, står mye om det. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by trra Dude, tar du du å søker litt på golf2 forumet så finner du mange tråder om det, står mye om det. må innrømme at eg har gjort det... Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 har nettopp byttet ut de org. selv.. Tror det er 3", men skal sjekke. Det er et problem at nyere typer høytalere er dypere enn de orginale! Jeg måtte skjære vekk litt foring for å få "bad boyene" på plass:-) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Det er 3.5" Disse Fra bilradio spesialisten fungerer greit :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 ja det er jaggu slike jeg har.. helt grei, men jeg synes ikke akkurat at de hadde kremlyd. Det beste er nok å sette høytalere i døren og ha tweeter på dasjbordet. Boston acoustic er jævla bra! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 IIRC er det 5 1/4" i døra...om du har lommene med høyttalerutsparing. Det er vel verdt å gjøre en anstrengelse for å få litt større elementer i døra. La oss alle si i kor: midbass !!! Hadde 4" composett i dashen i forrige bilen...så bygde jeg om døra til å ta 6,5" midbass. Uten tvil den enkeltstående komponenten som hadde mest å si for lydkvaliteten i bilen. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 tror eg begynner med å presse 4" nedi dashen, kaste 6x9'ene ut vinduet og prøve å bygge noe kasse-opplegg i dørene til litt større høytalere Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by golfrider ja det er jaggu slike jeg har.. helt grei, men jeg synes ikke akkurat at de hadde kremlyd. Det beste er nok å sette høytalere i døren og ha tweeter på dasjbordet. Boston acoustic er jævla bra! har du de koblet til forsterker eller spiller? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg har sett på høyttalere nå, tenkte på å ha i dashen.... -> pioneer ts e1076 hørte på disse og synes de låt veldig greit! Men veit ikke hvor mye det er plass til i golf II da.... i tommer og i dybde tenker jeg på.. Noen som har prøvd disse for eksempel? Eller har andre tips om høyttalere?! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 de der gule går rett i spilleren. Har noen 6*9 i hattehyllen som også går i spilleren (Blaupunkt). På den gamle bilen hadde jeg boston acoustic (eller noe slikt) i spilleren og de bak i forsterker (15" bass med diskant teipet på toppen.. Vi var russ, ung og gal!) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg