FX2000 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hva om noen med tilgang til en åpen plass eller et jorde eller lignende mekker bane til vinteren a? hadde gjort vinteren til å bli "Nesten" like kul som sommeren hvis noen gidder så håper jeg de er fra akershus område så jeg kan være med litt Mvh. Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Tror ikke det blir kjørt så mye før et sånt prosjekt blir stoppa.. Er vel visse lover og regler som gjelder selv om man bruker privat grunn.. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 hørte bare at pappa solberg gjorde det for petter og henning en gang.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 sånt noe er vel ganske vanlig, tilsammen så var jeg vel å kjørte på eller 4 "jorde" baner i fjorvinter.. Bare å skaffe et jorde, traktor med snøplog og slepetau (ja du kommer til å kjøre ut) Og 3-4 jordebiler (nei du vil ikke bruke din egen bil, med mindre det er en dedikert vinterbil) Så er det bare tut og kjør.. Kan være greit at eksosanlegget er i noenlunde god stand, naboer har ører... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Papperboy hørte bare at pappa solberg gjorde det for petter og henning en gang.. Jeg har sett det samme, til og med presten i Spydeberg fikk kjøre Subaru på denne banen på gården til SOlberg. Men de har gjerne rallylisens eller lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 da er det bare å luke ut hvor disse banene er da noen som har planer om å lage bane til vinteren? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Papperboy noen som har planer om å lage bane til vinteren? ..jepp... :cool: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 hvor? eller hvor i elverum?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 jeg inveterer hele bilforumet til å kjøre i hagan min i vinter!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 har jordebane på jorde hvert år jeg:D har da vært flere på forumet som har vært å kjørt.. er relativt mye hus rundt og har kun hatt 1 klage da vi kjørte kl 3 på natta, noe som ikke akkurat er veldig rart at folk klager på Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 skaff noen jordebiler/vrakpantbiler og ha destruction derby da vel... Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 det er vel ikke så mye problem med å få folk bra bilforumet hit.. de fleste bør skjønne å ta litt hensyn.. hadde også hvert kuly om noen fiksa no greier jeg kunne godt betalt en femtilapp for å kjøre litt på bane tror det er flere som ville gjort d. kanskje det ligger penger i det for folk som kan gjøre d.... eller hva sier dere gutter? (lite sansynlig men hvis en jente leser dette skriver jeg også og jenter) :D :D Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg