Gå til innhold

bilder på vei til huggeren

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Originally posted by Volvo-Lars

Er det ikke sånn at du har lov å fjerne batteri å hjul etter du har levert den til høggeren...?

Jepp, det kan du, men det må skje når du leverer den. Ikke neste dag, da må du betale for den... så lenge den er intakt fortsatt da :D ...

Men du kan ikke fjerne ikke noe annet...

Det måtte du ha gjort før du kom på høggern...

Kapich???

Hilsen en veldig nær venn til en høgger.

No bullshit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

dessuten var det jo bare 3stk slitne turbofelger.

Børne felger er kjekkt å ha;)

Felger du kan legge om dekk på jævlig fort....et fett om du riper dem opp..........!!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja når jeg har ca 20 andre felger m/ ok dekk på så slang jeg på de felga med dårligst dekk og det var da turbofelga mine, 2 av dem var delvis punktert og det siste hadde ikke spor.

Du kan sikkert få nummeret til han huggeren om du vil kjøpe de felga da. Virker jo nesten som at det var verdens undergang at jeg kastet dem..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo nesten som at det var verdens undergang at jeg kastet dem..

Du synes jeg maser elle?

Må si at det er litt teit at man kaster noe som andre er villig til å gi penger for......

Er vel bedre at du får noen kr i lomma i stedet for høggerern,men det er menigsløst å starte en krangel om dette......du har gitt dem fra deg,ferdig med det.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjukemeldt i 3uker nå, fått kyssesjuken.

Har verktøy hjemme ja, bare å slå på tråden det.

242`n virker, men jeg har ikke orket å bytte lager til mellomakselen enda...

grattis med kyssesyken!

ellers: orker du ikke bytte lageret?

tar deg jo LITEN tid, om du har tilgang til bukk..

litt mer jobb om du må krype under en senket 242 med masse anlegg i bagasjen, slik jeg måtte.,

jeg hadde også bare en fastnøkkel, så jeg måtte bruke tang!

bare husk: når du skal slå den nye på igjen, bruk det gamle lageret å slå på.. dvs. tre det utenpå det nye, slik at du slipper å slå på det nye lageret ditt.

kjipt om du sleiver rett inn i det nye lageret.

du skal forresten også merke hva posisjon du tok mellomakselen av i! for å forhindre vibrasjoner, står det i haynes boken iaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider