OleC Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Var jo suksess på fredag, så hvorfor ikke repertere det i dag igjen... kameraet er full lada og har halveis avtale med silverboy... Ole Dumm, RS2, Mr.X... er dere med... noen andre som blir med... blir helt sikkert der vi pleier å være... Møtt opp... noen jobber i kveld. så det blir ved 10, 11 tiden.. "edit av Silverboy" Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 hvorfor bor jeg i nordland? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by Jonte hvorfor bor jeg i nordland? Kan vel kanskje ha noe med at morra og faren din hadde et dårlig øyeblikk og flytta dit i stedet for sørover. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Originally posted by OleC Var jo suksess på fredag, så hvorfor ikke repertere det i dag igjen... kameraet er full lada og har halveis avtale med silverboy... Ole Dumm, RS2, Mr.X... er dere med... noen andre som blir med... blir helt sikkert på ************... Møtt opp... noen jobber i kveld. så det blir ved 10, 11 tiden.. trur æ står over i dag.. var jo der både frdag og lørdag. så e æ litt fullesyk i dag... Sitter nu enda og venter på videoen fra sist...:mad: *edit quote -Silverboy* Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 oleC Er du sikker på at det lønner seg og si hvor ting er......... eller blir....... Kanskje derfor jeg la inn tredje gir på tvers forbi noe jeg fant ut var snuten som sto og venta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Ja er ikke så lurt å skrive her hvor man skal kjøre.... For min del er det ikke så farlig da siden æ aldri kjører ulovlig..:D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Jobber med film saken.. i natt eller i morgen håper vi at den ligger ute :) Filmet litt mer i natt til i dag også... får se hvordan det ble.. :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg