Audikiller Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Jeg veit det er maaaaange som er intr. i Audi bøker fra møller...så jeg lurte på om noen jobbet der og kunne ha tatt en kopi av "den" og tjent litt spenn på det?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er du klar over hvor mange bøker det er snakk om? hehe :) Og strafferammen? man slipper å jobbe i møllerkonsernet hvis man blir tatt for noe slikt. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Hehehe... Har man lyst på penger og jeg holder da kjeft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er det ETKA du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Veit ikke hva de bøkene heter jeg....For min egen del tenkte jeg på S2 og Audi 90 coupe quattro boka..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Hihi, bra at noen tok dette opp, har vært på samtlige Haynes forhandlere og alle mener at det IKKE finnes bøker til Coupé Quattro, bare til Coupe FWD! Hvorfor har ikke haynes laget noen bøker som dekker Quattro??? Nei, skjønner meg ikke helt på de :o :o Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Quattro systemet omtales i egen bok. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Tassa: Quattro systemet omtales i egen bok. Mener du at man tar utgangspunkt i Haynes boka, men har en Annen bok ved siden av?????? Hvor kan man kjøpe denne boka og hva heter den?? Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Haynes har vel ikke den boka, men ta kontakt med Autonor Autodata, de har vel bøker som skulle dekke Quattro systemet. Forøvrig synes jeg ikke Haynes`manualer er noe særlig gode. Anbefaler heller Bentley sine manualer. Kjøpes på Amazon.com. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Her er en link: http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=a892 Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg