Gå til innhold

Street Legal Racing Redline aktiverings koder & LFS S1 aktiverings koder

Ranger emnet

XarioN

Anbefalte innlegg

Hvis du vil ha SLRR fullversjon, må du nesten laste ned image-filen for CDn. Såvidt jeg forstår har du lastet ned demoen, right? Er noe nytt som invictus har lansert selv om spillet er vel et år gammelt. ISO-filen finner du sikkert på suprnova eller DC.... du kan jo prøve kazaa, men, erm, lykke til......

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Atle Dreier

Hva er det du ikke får til med LFS-aktivering da?

Jeg har prøvd to ganger, og begge gangene tror jeg at jeg har gjort alt riktig(er ikke helt sikker)! Også har jeg sendt mail til LFS crewet og de sa at jeg hadde skrivd security code'n feil(tre siffer helt bakerst etter signaturen), men jeg er temlig sikker på at jeg har skrivd den riktig!

XarioN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by XarioN

Jeg skulle så gjerne hatt en aktiveringskode til Street Legal Racing Redline eller et sted jeg kunne ha lastet det ned så det var ferdig aktivert eller cracka!

Også trenger jeg litt hjelp når det gjelder å kjøpe LFS S1 aktiverings koder!

:cool:

greit at det er mange som stjeler spill, men når man ikke klarer det selv bør man holde seg for god til å spørre om hjelp her.

"Hvordan skal jeg unngå alarmen på klesbutikken?"

"Hvordan tyvkobler jeg en BMW?"

:rolleyes:

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jafo

Ganske så smålig å ikke betale stusslige £12 for et så bra spill, utviklet av tre personer, hvor eneste inntekt er salg av spillet...

Vet ikke om du jobber, men regner med at du gjerne vil ha betalt for den jobben du eventuellt gjør...

:rolleyes:

Jeg ville seff betalt for det, men når hver gang jeg prøver, så får jeg feil ditt og feil datt, refused by the bank osv.

Sikkert prøvd 15 ganger.

Så nå er jeg så drittlei av å trykke navnet og kort nr, at jeg heller fant den cracken.

1990 Volvo 740 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler

1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat

1989 Volvo 740 GL

1997 Honda CBR 900RR Fireblade

Lenke til kommentar
Del på andre sider