fribbern Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 dette er kanskje litt off topic, men. vet dere om noen steder jeg kan få noen som former aleminium til meg. skal ha til sterio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Søk på jernstøperi....gule sider.... ALUMINIUM :D :D :D Eller så kanskje du bør si hva du skal bruke det til ;) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Fribb dette er kanskje litt off topic, men. vet dere om noen steder jeg kan få noen som former aleminium til meg. skal ha til sterio. *pirkemodus: ON* det heter aluminium og ikke aleminium...og det heter stereo, og ikke sterio... *pirkemodus: OFF* bare følte at jeg måtte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 former aluminium????????? jobber som ind mek på ett aluminiums verk, hva skall du ha forma da??? Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg