Breda Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Er det noen som har noe mer info i denne saken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 det værste jeg veit er folk som stjæler andres ting. tenk deg selv da om du blir frastjælt noe du kanskje har jobba med over lengre tid og endelig har kommet i mål med.. DET ER LOV Å BRUKE HUE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 balltre og 6 cells maglite også Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by locos det værste jeg veit er folk som stjæler andres ting. tenk deg selv da om du blir frastjælt noe du kanskje har jobba med over lengre tid og endelig har kommet i mål med.. DET ER LOV Å BRUKE HUE. HVem skal bruke hue?? Tror de fleste er forbanna på folk som stjeler... VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by OleC HVem skal bruke hue?? Tror de fleste er forbanna på folk som stjeler... de som er kjeltringer selvfølgelig.. skulle rundstjælt alle av de å sett hvor tøffe de er etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 ok, trodde det var ment til noe av det de lengre opp i tråde skreiv... Jeg har selv blitt rammet av tyveri. Kan ikke si at jeg er kjempe fornøyd med det!!!!!!!!! Jeg er rimelig forbanne for å si det sånn... VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 aldri har se og hør vært et mer aktuelt uttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Sjekk ut denne linken. Dette må jo være samme sak...? http://www.guardsystems.no/Default.asp?cat=3&id=302 VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Fant dette i avisen i dag.... http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20041013/NYHETER/210898 VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Vi får håpe på det beste for funkes og de andre sin del :) Edit: funkes: hvis det er din, så skylder du meg en tur ;) 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 "tilknyttelse til tveita gjengen"... jøss.;) om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 .. Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hahaha kanskje ett par av de bilene vi har sett på gatebil treff og lignende treff har vært stjålet også har det vært tyver som har kjørt rundt med de. hehehehe. Nå er det best Dahlback finner seg en bra unskyldning. hehe neida "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Kan bekrefte at bilen til funkes er funnet i relativt brukbar stand.... Og historien bak er ganske så sjokkerende, S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Hei. Ja nå venter vi spent...! Få høre da.(!) mvh Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg