Primera.GT Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Hei kompisen min sin Nissan Primera Sri 98mod (p11) ble stjålet for ca 10min siden i oslo .. ved alexsander kjellansplass.. utnfor oslo bil lakksenter ... Den er hvit med en lilla stripe nede , frontspoiler å sideskjørt , Tsw zenon fælger 17" , nylakkert osv ..... ser du bilen så kan du ringe 95183460 ... eller om du vet hvem som har stjålet den.. alle tips blir behandlet anonymt .... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Trodde ikke det var så lett å stjele en primera, pga. startsperre uten riktig nøkkel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 skal den nordover må deg gjennom her.. Balltreet nypolert Men et bilde ville jo hjulpet mye for dere nede i oslo Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Trodde ikke det var så lett å stjele en primera, pga. startsperre uten riktig nøkkel?? Dumme spørsmål kan du stille til morra di !!! den er stjålet fra et verksted med nøkkel.. den sto inne på verkstedet.. den er rygga ut mellom en bil å en vegg ! å det er sikkert skader på bilen da.... all info mottas med takk :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by eGtTurbo skal den nordover må deg gjennom her.. Balltreet nypolert Men et bilde ville jo hjulpet mye for dere nede i oslo takker :D han er nordfra sjøl så han regna med litt støtte :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 det nå åsså utlovet dusør som fører til oppklaring ! reg nr : DJ 36 139 ring : 951 83 460 Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Må du sleppe ut lufta av ballongen din hissigfjomp. Det var et seriøst spørsmål, og hvilken forutsetning hadde jeg for å vite at nøkkelen stod i? Jeg spurte spørsmålet fordi jeg gikk ut i fra at det kanskje dreide seg om en øst-europeisk liga av biltyver som var på gang igjen, og jeg har alltid trodd at Primera har vært ganske trygg fra vanlige biltyver som bryter seg inn i biler. Originally posted by Primera.GT Dumme spørsmål kan du stille til morra di !!! den er stjålet fra et verksted med nøkkel.. den sto inne på verkstedet.. den er rygga ut mellom en bil å en vegg ! å det er sikkert skader på bilen da.... all info mottas med takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by Ronnyprimera Må du sleppe ut lufta av ballongen din hissigfjomp. Det var et seriøst spørsmål, og hvilken forutsetning hadde jeg for å vite at nøkkelen stod i? Jeg spurte spørsmålet fordi jeg gikk ut i fra at det kanskje dreide seg om en øst-europeisk liga av biltyver som var på gang igjen, og jeg har alltid trodd at Primera har vært ganske trygg fra vanlige biltyver som bryter seg inn i biler. Veldig enig her!!! Ro deg ned ett par hakk!!! Han spurte bare ett dønn seriøst spørsmål. MAKAN!!! :mad: (F**n, det er mange av disse folka her på forumet... :( ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Lakkfirmaet den sto hos må vel ta noe på sin kappe... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 trur ikke det er noe bestillings tyveri eller øst-europere.. når dem dundrer bilen ut mellom en vegg å en bil sy både lakk å deler spruter ! er ikke hissig :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 bilen er funnet :D litt småskader men ellers ok.... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg