Awex Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Denne windows-versjonen blir vel brukt av de fleste riceboys rundt om i verden... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Denne var også litt bra da..... We got it right this time,we Swear! :D Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 lol folk har faen meg mye rart for seg... også så mye påfunn... digga den første og syns den var helt lattis den siste hehe.. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 windows har tapt... skift til linux jenter ;) Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Jeg kommer sjanglende etter :) Må bare vente te vi begynner med det her på skolen. Jeg hakke tid til å lære det selv, så det passer bra at vi skal bli grundig opplært til Linux guruer i fjerde semester. Det er bare synd at jeg begynner andre semester etter nyttår damen.... Gleder meg hvertfall te å bli kjent med hvordan man behersker nettverk med Linux, det er så spennende som det kan få blitt (i tillegg til motor og chicks seff). Det vil hvertfall bli et fag jeg kommer til å ofre mye tid på. Det at vi ska bli grundig opplært er også genialt. Jeg har aldri skjønt poenget med å lære "generelle" ting. Skal man lære noe man skal beherske (vil beherske....), så går man grundig til verks :D Details biatch, details! Windows Type-R greia var forresten genial :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg