Gå til innhold

Ris og ros

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Hei

Meget flott eksemplar av bilen, ser du mangler lepper på siden og bak på bilen, jeg tror jeg har bakleppa samt en side leppe liggende til denne/kansje det er til trans am erikke helt sikker. Hvilken model er bilen??

Her er min Camaro, den er ombygd med 350 tpi og 700r4 kasse, mer på gang, har vortec topper liggende klare.:D

post-69-13804850649685_thumb.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har begge bak og frontspoiler samt den ene siden er ikke helt sikker på hvilken side, er heller ikke sikker på, om spoileren er til Trans Am eller Camaro, skal sjekke det, har også noen andre deler til denne bilen , blant annet BH. Trenger du noen deler ??? KAN KJØPES BILLIG, MÅ RYDDE. De felgene er American Racing felger, ble kjøpt via Qxl auksjon ingen bøy, da felgene så helt jævelige ut på bilde fulle av rust etc. Fikk de for 800 kr. inklusive dekk. En dag med pussefila og felga ble nesten bra, strøkne på 5 meters avtand. Fyren hadde finni felga i garagen på huset han hadde kjøpt nylig og hadde tenk å kaste de, hviste vel heller ikke hva de egentelig kostet.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva er i så fall prisen? Jeg har egentlig ikke så mye brukt for noen av de delene, tenkte jeg skulle kjøpe sideskjørtene til våren og lakkere de, men siden du bare har til den ene siden vet jeg ikke,

kan ikke du ta noen bilder av delene du har og sende meg de på mail?

kai_willy@everyday.com

Deler er altid kjekt og ha vet du!:D

x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt)

1988 Volvo 740 GL 2.3

1988 Volvo 240 GLE 2.3

1980 Tempo Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider