Astra Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Har et sykt forslag: Montere meier/ski på en handlevogn.....:D Har ikke lyst til å prøve dette selv, men et BRA:confused: forslag til de som vil leike.... Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Hva med å kjøpe et vrak for 1500 spenn hos en opphøgger som går på frem. Og kjøre den til den ikke går lenger og parkere den der? bånn gass over rundkjøringer, sladde i veikanter. Evt kjøre utenfor et Fergeleie. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Har en gummibåt liggende her, prøve å "rafte"???:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Rafte = ikke lurt. Vi prøvde dette ned en liten slalombakke, hehe sånn passe på druen da. Enden på visa var en tur i kortsalg bua, en med brukket bein og meg og en til på hue inn i treverkt. Mye kulere med snowracer ned Hafjell SINNSYK fart ned de siste henga.:D :D Ta et skateboard skru av trøkkene å heng deg bak bilen.Litt av en utfordring. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 en dør..... en vanlig dør (uten hondtak vel og merke :D ) burde vel muligens funke.... funka ihvertfall på vann etter båt :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by LupoB0Y Litt kjipt å treffe en dump/stein når balla blir dratt langs bakken, kanskje? ;) Da tror jegdu får JÆVLI vondt i ræva... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Vi var ute å filmet i går.. 80km/h med kjelke, og sinnsyke hopp med offring av bil for å få fart nok.. :D :D :D (ved siden av hoppet var det sving, og for å få stor nok fart til å FLY med kjelken kom jeg ikke til å klare svingen..så da blir det BOFF i snøfonda... gikk så bra så.. trengte bare to biler for å dra den ut, og masse folk for å dytte og grave.. hehe... ) Film kommer forhåpentligvis snart.. :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Originally posted by Silverboy Vi var ute å filmet i går.. 80km/h med kjelke, og sinnsyke hopp med offring av bil for å få fart nok.. :D :D :D (ved siden av hoppet var det sving, og for å få stor nok fart til å FLY med kjelken kom jeg ikke til å klare svingen..så da blir det BOFF i snøfonda... gikk så bra så.. trengte bare to biler for å dra den ut, og masse folk for å dytte og grave.. hehe... ) Film kommer forhåpentligvis snart.. :) hahahahahahhaha lol lol lol lol lol :roll: :roll: :roll: :roll: at det går an sette en kjelke fast i snøen :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 amatører.. kjelka skal OVER snøen ikke moses INNI.. jaja.. skal korketrekkern i dag.. det blir kos :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 tror ratt det var BILEN som satt seg fast jeg da men...:) Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 haha.. han på kjelke FLØY.. og jeg satt fast.. med bil.. hehe :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Var jeg som filmet... var jæ'vli morro... blir mer i dag og resten av uka... sliter litt med og forstå redigerings programmet, men filmene kommer. men litt senere. i helgen tipper jeg Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 høhøhøhø.. sette fast bilen er gøy.. :P hmm.. lengdehopp konkurranse med kjelke dratt igang av bil? :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 det var en sånn måkekant, altså en diger snø haug som var mekka av brøytebilen i enden av en diger plass.... så det var vel mer høydehopp konkurranse som gjaldt tenker jeg... tør tippe ca 50-60 mot hoppkanten :D :D filmen kommer nok til helgen :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 hva med lengdehopp konkuranse med bil :D se hvem som hopper lengst :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg