Gå til innhold

94 mod. mondeo, erfaringer

rally

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg skryte på meg å si at jeg har full peil på mondeo. men jeg har vokst opp i en "Ford familie" der vi kun har hatt Ford, og min far da har hatt 2 stk mondeo. han har i hvertfal ikke hatt noe å utsette på noen av dem. Nå skal det sies at han har kjøpt alle sine biler ny, men så har han også kjørt dem så pass langt ta feila burde kommt viss det var noen. Så jeg mener du trygt kan kjøpe Mondeon du lurer på. bare pass på km-stand, rust, og at den har fått regelmesige oljeskift. Er du i tvil kan du jo få en NAF test på den. de finner det som måtte være av feil på den. Lurer selv på en mondeo, og den tar jeg til NAF visst den blir aktuell. Ble mye dette, men av og til blir man engasjert :)

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den EU godkjent er jo det meste greit! Det som går igjen på disse er de indre bærearmsforingene foran og de evinnelige "kjøttbeina" Sjekk også tannstanga for lekkasjer!

BTW Har en rød 96 2.0 GLX stv til salgs hvis du er interessert! Ford RS senkesett, Compomotive 7X16-205/50, Rs frontspoiler, 99 mod dashbord/midtkonsoll, pen innvendig! Har ny clutch, hjullager h.foran, nye ventilløftere +++. Eu godkjent denne mnd! Har ellers det vanlige utstyret som el speil og vinduer, og i tilegg Air Condition(+ 12000,- i listepris!) Bilen er litt småbulkete her og der og trenger egentlig et strøk lakk! Km stand 175000! Selges kr 72000+, ev kr 85 000 nylakkert av proff..

Tlf 41210181

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Du kan prøve å fjerne den lille "fangeren\grillen" mellom frontlyktene. Så kan du løsne de klipsa som holder fast glasset. Det er noen oppe og noen nede.De nede er no dritt å få av..(hele fronten må av og dritt..) Men du kan prøve å ta vekk de øverste, vippe litt på glasset, og prøve å få fingra nedi bak glasset og løfte vekk linsa..

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider