0ddis Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 M-Tech 2 stylingen er sinnsykt fin! GTS er bare stygt å se på synes nå jeg. Jeg hadde en kamerat med E-30 325i M-techII orginal stylet fra fabrikken. Var kun eksemplarer av den. Sinnsykt fin bil! Kaller seg "cmn" på Bmwguiden.no for dere som er der. Legger ved et par bilder av bilen hans da han hadde den: Gromt :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Blir ikke penere en det :D :D. Hvor får man kjøpt sånn styling? Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Den var fin! Faen altså.. kjøpte meg en E-30 for noen uker siden.. frontfanger er bare skrudd rett på fra utsiden med store stygge skruer! :mad: Og det samme med vingen, rett på fra undersiden, lekker faen meg også! Dette skal fikses! Skjønner meg faen meg ikke på folk som gjør det slikt! Når man først skal style.. gjør man det skikkelig, og med M-tech2! Den ruler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Den var super duper pen! Den er vel ikke tilfeldigvis til salgs ? :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg fikk et tips på #bmwccn på irc om at M-Tech2 er originalvare til bmw, ergo de selger det nytt hos bmw-forhandlere :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by Peer Den var super duper pen! Den er vel ikke tilfeldigvis til salgs ? :) Tviler på at den er til salgs gitt. Alt jeg vet er at den ble solgt til ei dame i Hedmark for 3 måneder siden. Prøvde faktisk selv å kjøpe den bilen, men hadde i penger nok :( Det ble litt i dyreste laget for han å ha 325i da han kun var 18 år. Spesielt etter at han fikk rådebank på en lokal parkeringsplass (Les: tørr asfalt) uhhmmwhat? Måtte fikse den opp for 10-20k. Nå har han 318i 1988 mod. Linken til galleriet hans på bmwguiden: Her Trydal Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 huhu :( Håper det finnes flere der ute i hvertfall! De er sinnsykt pene :D Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by fast_car_rider Jeg har en bmw e30, er det noen som har noe tips til styling av den og hvor jeg kan få det billig? Nå er jeg her for å dømme alle, men det kan nesten virke som trådstarter tror styling spiller noen rolle? Som vi alle vet er veien til en flott bil ikke igjennom et billig plastkit, men årevis med slit i garasjen og tusenvis av kroner ut av pengeboka. Det er som kjent det berømmelige helhetsintrykket som teller, og når jeg ser et stylingkit (M-Tech1 & 2 er ekskludert) på en BMW tenker iallefall jeg automatisk "ris". BMW'ene er fine til å begynne med, og med diskre (men likevel svinedyre, vanskelige og tidkrevende) modifiseringer blir de ennå bedre. Det verste jeg ser er en halvslitt, ungdomshorkjørt E30 med masseprodusert plast med halvdårlig passform som ikke engang følger bilens linjer. Kanskje trådstarter kunne tenke seg å ødelegge en slik bil istedet?: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Her er noen E30-cabber som sender Seidl, Rieger, Mattig, Lumma og resten av Plastic Fantastic-gjengen i skammekroken: DEEEEILIG!!!!!!!!!!!!! btw: hva slags felger er dette? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg