Gå til innhold

Paralell og hans stunts.

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by paralell

Javel jeg VET jeg sier mye dumt!... men men.... mye av det kan stemme oxo. hva vet DERE akkurat om det?

Hvis du faktisk mener selv at du skriver mye dumt, burde du faktisk ikke skrive noe. -Mye av det KAN stemme oxo..? Tenke, tenke... :D :D

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

herregud.dette er bare ur komisk.Veit du hva Paralell,jeg synes synd på deg jeg,er jo ikke greit og være den mest idiotiske og patetiske personen i dette landet,slik skryting drev jeg med da jeg var 5 år jeg,for da var det jo så klart jeg som hadde den feteste og beste legobilen i gata!!he he..

Nei,isteden for og skrive alt dette tullet kan du heller slappe av og se en film i steden.har en film du kan låne jeg,den heter Alle dumme ting du kan gjøre med en bil!

tror du bør tenke litt på ting før du sier noen av de tingene som av og til stemmer.skjerp deg..

Og hva er alt dette med mammas bil.var det ikke du som fikk betalt for og gjøre stunts da?kjøp deg en bil selv,så kan du begynne og si at det og det går det an og gjør med MIN bil!

HERREGUD JEG BLIR SÅ IRRITERT

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg det er et glimrende tidspukt og stenge tråden på før kranglingen tar overhånd. De fleste spørsmål er besvart og folket kan selv trekke sine egne slutninger utfra uttalelsene til den enkelte.

Moralen må være: før ordentlige samtaler/poster/tråder - ikke spy ut tull & vås til alle kanter - det er DU som blir sittende igjen som idioten når alle skjønner du er en eneste stor skrønemaker.

Tenk før du poster !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår