MartinOlavRotmo Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Sånn vil jeg at min skal bli. blir ikke penere enn dette (og 0 rice faktor) Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Akkurat slik jeg vil ha også. Synes den vingen er mye finere enn den på tidligere modeller... Utrolig fin bil! Samme greie som den i GIS 5... Gjerne flere slike bilder :D Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Fin bil, men den skilt-holderen var ikke top notch.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Kristoffer Nærbøvik sin er ikke så langt unna, den er vakker Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Eneste som trengs er å fjærne emblemet i fronten...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 jantore sin er vel hakke finere... mener nå jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristoffer nerbøvik Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 skal nå selge min fd. for bilder se på http://www.norskwankelregister.com finner den på medlems siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Håkon A jantore sin er vel hakke finere... mener nå jeg da. Fangeren "hang" bedre på denne her.. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by mazdafun Fangeren "hang" bedre på denne her.. mvh Nå har nok ikke den røde kjørt på bane så ofte heller da... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by mazdafun Fangeren "hang" bedre på denne her.. mvh Nå har nok ikke den røde kjørt på bane så ofte heller da... Jeg syns jantore sin er strøken... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by HiiP Nå har nok ikke den røde kjørt på bane så ofte heller da... Jeg syns jantore sin er strøken... Å si at Jan Tore sin er støken blir vel litt feil, men skal man kjøre mye på bane kan man ikke forvente å holde den slik som den på bildet over... Skal ihvertfall endel til. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 :dude: Siter RE-Amemiya ---- ROY-Hva med meg a 3 rotor power 1986 Rx7 Drifter (FD motor) 1993 Mazda 323 GTR 1990 JC Cosmo 20B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by HiiP Nå har nok ikke den røde kjørt på bane så ofte heller da... Jeg syns jantore sin er strøken... Originally posted by HiiP Nå har nok ikke den røde kjørt på bane så ofte heller da... Post whore:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by kristoffer nerbøvik skal nå selge min fd. for bilder se på http://www.norskwankelregister.com finner den på medlems siden Hva er det med Nerbøvik og Wankel ?? bare lurte liksom, siden halve medlems listen på wankelregisteret har Nerbøvik til etternavn. :) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 nå er det vell sånn at overoppvarmede dekk og sandfella ikke gjør bilen pen. men hva er det vi har vintern for nå da :) Og desuten så bygger ikke jeg en bil som skal være Clean. Her er det kunn race som gjelder, i vinter blir det plate rein inni :) Akuratt kommet hjem ifra england i enda en RX7. Ah å disse bilene er deilige å kjøre :) Jan-Tore P.S. Re-Amemiya Wide Body kit er bestilt :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg