Gå til innhold

Galant GTi med nivåregulering til salgs

Jafo

Anbefalte innlegg

Hey, hey.... Kommer akkurat fra prøvekjøring og besiktelse nå... Må si at inntrykket var at bilen var helt strøken. Det er bare en eier på bilen siden ny og han er 64 år gammel nå. Alle servicer er fulgt, alt av slitedeler er byttet. Til og med det svindyre luftfjærsystemet for 3 år siden. (Kostet 24.000 bare i deler). Foringer og hjulager er byttet. Det eneste som ikke virker er lyktespylerene foran... Ellers var alt helt på stell. Dekkene var bra både på vinter og sommer... Orginale sports alu på sommeren. Bilen var en drøm å kjøre. Rått drag fra bunn og opp. Torde ikke å dra den helt ut men rødmerkingen stoppet på 9000. Kraftige bremser og du kjente hvordan fjærsystemet hele tiden jobbet for å stabilisere bilen. Du kan velge mellom harhetsgrad sport, komfort og auto. Du kan også justere høtyden mellom, lav, normal og høy. Justeres totalt 70 mm.

Er det noe å tvile på? Nei, nå er den min... Har kjøpt den...

:D

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj.. har ikke fulgt med på en stund jeg.. Men dette må jeg si var sjeldent.. Har faktisk ikke hørt om galanter som har kommet med elektronisk fjæring.. DET MÅ VÆRE GRISE SJELDENT !!!

Eneste bilen som har det samme systemet er Mitsubishi's Sigma ( produsert i den samme tidsperiode ) Der var det standard utstyr! Men aldri hørt at det er satt på galant også...

Eneste du mangler nå er en 3.0 V6 fra Sigma, den er gr0m, med sine 204?/174hk? hvis jeg ikke husker galt ! Har hørt at de går bra... hmm, kanskje det blir neste prosjekt for meg.. Sigma 3.0 V6 ! Tanken høres gøy ut...

Gratulerer med bilen da Italiano-power, den bør du ta vare på å ikke herje med ! =)

PS: Sorry folk, ble litt off-topic ! =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, fant litt info om det aktuelle tema ( synd jeg ikke kan japansk =/ )

catalog02.jpg

PS! Legg merke til modellnavnet ETERNA, fett egentlig =) Slik ETERNA "lysorgel" må skaffes... =)

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by v|ncenT^

PS! Legg merke til modellnavnet ETERNA, fett egentlig =) Slik ETERNA "lysorgel" må skaffes... =)

Det hadde vært noe!

Noen som skal til japan snart?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider