Gå til innhold

1987 Porsche 944 2.5 må selges!

Ranger emnet

Toyota R

Anbefalte innlegg

Har en av norges mest strøkne porsche 944 som nå må selges, har ikke behov for bilen, og vil ikke at den bare skal stå stille, da dette er en bil som er glad i å løpe:)

Bilen er akkurat hellakkert, og da rettet opp alt som var av parkeringsbulker osv.. Så den har en innmari pen gråfarge, og ser ny ut! Motoren er byttet på bilen, gått ca 20 mil bare!! Bilen selges også med nye 17" porsche cup-felger og nye dekk..

Den har et rødt stoffinteriør, eneste som er å utsette innvendig er slitemerke på førersetet, ellers er den også veldig pen inni!

Alt på bilen fungerer, og her kan du virkelig få deg en god bil, med et sporty utseende, og sportslige kjøreegenskaper!

Antydet pris: 100 000,-

Ta gjerne kontakt på 90196569 hvis du har noen spørsmål!

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet lappen eller . Grunnen til at jeg lurer er at jeg så Prosche 944 som hadde blitt stoppet av sånn 4 politibiler midt imellom Lysaker og Sandvika . Skal inrømme at jeg skvatt , jeg kom kjørende på motorveien sånn 2-3 om natten . Plutselig ser jeg 4-5 politibiler som blokerer nesten hele motorveien . Var rask på bremsen da ja .. Så , så jeg en porsche som sto parkert til høyre med masse politi rundt seg ..

Sorry hvis det var litt offtopic , men bare lurte .. Den Porschen jeg så var i hvertfall ganske strøken ..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, har ikke mistet den! Det er egentlig bilen til faren til dama, og jeg har fått oppdrag å prøve å selge den! Han tok den som betaling mot en snekkerjobb serru.. Han bor alene sammen med dattera si, hun har en corolla, og han har den porscha, en veteran 911, en veteran-boble, en toyota hiace, en lexus is200! Så det er vel egentlig forklaringen på hvorfor bilen selges, den blir bare stående der.. Akkurat som lexusen, hvis jeg ikke låner den da:) Og merkelig nok er det lettere for meg enn HUN å få låne den, og hun blir alltid like grinete :D men men..

Du vil ikke ha fin bil du da?

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det satt i ny motor, eller er det 20k siden motor ble byttet?

Og i så fall, hvor mange km på gearkasse drivverk forrøvrigt?

Hvem har byttet motor ?

Clutch?

kollisjonsskadet?

Targa?

servicehefte

bilder??

hvorfor ble det byttet motor?

vet om en som ser etter en slik bil, men kan vel slenge ut litt mer info om den ...

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P

Er det satt i ny motor, eller er det 20k siden motor ble byttet?

Og i så fall, hvor mange km på gearkasse drivverk forrøvrigt?

Hvem har byttet motor ?

Clutch?

kollisjonsskadet?

Targa?

servicehefte

bilder??

hvorfor ble det byttet motor?

vet om en som ser etter en slik bil, men kan vel slenge ut litt mer info om den ...

Det er ca 200 km siden det ble satt inn en "ny" byttemotor! Er litt usikker på km på resten, men det kan jeg sjekke opp.. Motor er byttet på et vw verksted i bærum, fordi den begynte å bli sliten, oljeforbruk osv!

Det ble da også satt i ny clutch..

Det er takluke på bilen..

Servicehefte vet jeg ikke om ligger der, det skal jeg også ta å sjekke opp, skal ta noen bilder av den i morgen sannsynligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorfester er byttet, km på motoren er ca 200, speedometeret er jo lovlig justert tilbake, og alt er lovlig der! Er en porscheentusiast som har hatt den før, og for 2 år siden har han demontert HELE bilen, og byttet ut nesten alt med nytt, følger med kvitteringer på ca 65000 kr fra den gang! Etter det har bilen bare stått, blitt startet opp en gang i blandt, og ikke gått noen ting.. Har desverre ikke papirene fra det firmaet som byttet motoren, men vi driver å skaffer det, tar bare litt tid da verkstedet har flyttet på seg og greier! Fikk desverre ikke tatt noen bilder i går, været holdt seg jo ganske bra, så jeg, som mange andre, havnet på Rudskogen! Var jo greit med liv der, og sånn som været var i går, så er det jo deilig å være der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekrer han mye han karen der siden han har så mange biler? :-D

Bobla da? vil han selge den også? isåfall, hvilke modell er det?

Mvh

BB

Oslo

Originally posted by ToyotaR

Neida, har ikke mistet den! Det er egentlig bilen til faren til dama, og jeg har fått oppdrag å prøve å selge den! Han tok den som betaling mot en snekkerjobb serru.. Han bor alene sammen med dattera si, hun har en corolla, og han har den porscha, en veteran 911, en veteran-boble, en toyota hiace, en lexus is200! Så det er vel egentlig forklaringen på hvorfor bilen selges, den blir bare stående der.. Akkurat som lexusen, hvis jeg ikke låner den da:) Og merkelig nok er det lettere for meg enn HUN å få låne den, og hun blir alltid like grinete :D men men..

Du vil ikke ha fin bil du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beetlebug

Snekrer han mye han karen der siden han har så mange biler? :-D

Bobla da? vil han selge den også? isåfall, hvilke modell er det?

Mvh

BB

Oslo

Han fortalte meg i går at han vil selge bobla også, det var en 1957-modell hvis jeg ikke husker helt feil, hvertfall en 1200 fra slutten av 50-tallet! Har du lyst og et sted å stå for å skru litt, så kan du jo få et klenodium.. Vet ikke så mye om stand og deler på denne bilen, så da er det beste å kontakte han direkte! Det er kun porscha han har tatt som bytte, greit nok det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjarne

Juster lovlig tilbake? Det er mer i en bil enn kun motor, så å justere tilbake km fordi man har satt i en annen motor er lureri.

Moro å kverrulere eller?? På denne bilen er nesten ALT byttet, det er ikke jallafolk som har gjort dette, men en entusiast som bygde den opp på nytt over 2 år og brukte hvertfall 70 000 på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider