tenic Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Heisann.. fekk sakffa meg ein billig 7" lcd skjerm til bil.. Og da lurte eg på om det er noen som har bilde av golfer som har innstalert skjerm. Om den er innfelt eller hvor den er plassert. Håper på å få noen tips om hvor eg eventuelt kan ha den.. Så hvis folk har bilde av det, så legg det ut :) Prøvd å funne sjølv, men fann ikke. HAr egentlig planlagt og ha den foran Askebegeret og Den lille hylla. Men får sjå.. MVH Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by tenic Heisann.. fekk sakffa meg ein billig 7" lcd skjerm til bil.. Og da lurte eg på om det er noen som har bilde av golfer som har innstalert skjerm. Om den er innfelt eller hvor den er plassert. Håper på å få noen tips om hvor eg eventuelt kan ha den.. Så hvis folk har bilde av det, så legg det ut :) Prøvd å funne sjølv, men fann ikke. HAr egentlig planlagt og ha den foran Askebegeret og Den lille hylla. Men får sjå.. MVH 7" skjerm i midtkonsoll... Ikke veldig pent utført men her har du et forslag....... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Er det denne skjermen du har kjøpt? Isåfall.. Hvordan virker den? Bra bilde? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by KaldBlod Er det denne skjermen du har kjøpt? Isåfall.. Hvordan virker den? Bra bilde? Eg kjøpte denne http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13589242 Har ikke fått den enda.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 hadde jeg vært deg, vet jeg ikke om jeg ville turt å innstallert LCD skjerm i bilen, jeg hadde en golf II som det var innbrudd i, sto rett utenfor huset til en kompis... jeg ble frastjelt sub og forsterker, må jo svi dyrt å få frastjelt en lcd skjerm da;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by arctos hadde jeg vært deg, vet jeg ikke om jeg ville turt å innstallert LCD skjerm i bilen, jeg hadde en golf II som det var innbrudd i, sto rett utenfor huset til en kompis... jeg ble frastjelt sub og forsterker, må jo svi dyrt å få frastjelt en lcd skjerm da;) Det som lønner seg er å bruke f.eks borrelåstape å feste den med på baksia.. Det har jeg og tar med alt inn om jeg en skjelden gang skulle parkere ute... Garasje og alarm i hytt i gevær er kjekt.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 selvfølgelig, har du garasje og alarm er du jo et stykke lenger;) men vist du parkerer i byen f.eks kan fort noen tenke seg å snappe ut en liten nett LCD skjerm;) Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by arctos hadde jeg vært deg, vet jeg ikke om jeg ville turt å innstallert LCD skjerm i bilen, jeg hadde en golf II som det var innbrudd i, sto rett utenfor huset til en kompis... jeg ble frastjelt sub og forsterker, må jo svi dyrt å få frastjelt en lcd skjerm da;) Kanskje ikke så lurt å ha slikt i en golf, er jo ikke akkuratt vanskelig å komme inn i dem :P hehe Mitt har jaggu fått stå i fre det.... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Dere får en super alarm, ferdig montert for ikke mange lappene. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Da va lcd dvd å alt ferdi montert :) .. LCD'n står no i innfellingsramma, som e festa med borrelos foran aksebegeret. Lett å tav, å lett å komme til Askebegere. Har ikke gadda å innfelt den inn i konsollen lixom.. Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Pent.. Om du legger setet langt tilbake, så kommer ikke girstanga i veien, vel? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by KaldBlod Pent.. Om du legger setet langt tilbake, så kommer ikke girstanga i veien, vel? Nope ingen problem... uansett om du sitter helt bak eller legger deg helt bak så ser du den :) Den passet som ett skudd lixom akkuratt der ;) Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg