Gå til innhold

Plukka og sett på biler i dag, Altea og Octavia II

Ranger emnet

Dawg Dee-Lux

Anbefalte innlegg

Skoda Octavia II først, fikk ikke kjørt fordi vi kom litt sent, men de hadde en fulllasta Octavia 1,9TDI med beige interiør og skinn, interiøret i Octavia II er ett kvantesprang i forhold til den forrige, og nå med skikkelige kjøreegenskaper kommer denne bilen til å lage rot i salgstallene til mange konkurrenter. Alt har gått opp ett hakk i kvalitetsfølelse, den utklasser Golf V, helt enkelt.

Seat Altea fikk jeg sett i Reference og Stylance eller Sport, sjekket ikke siste, Reference var litt vel spart på, den andre var helt grei, med pen midtkonsoll og helt egen identitet ifht. resten av VAG gruppen. Det som imponerte mest med Altea var designet eksteriørt, og baksetene, baksetene er de beste jeg har sittet i i denne klassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hjelle

dette har jo da INGENTING med dette å gjøre, men har tenkt på det litt. hvis du sier nicket ditt fort et par ganger høres det jo ut som man sier "få kuk" .... skal du kjøpe bil? "plukka biler", hvilken av dem valgte du?

Hmm, du tenker for mye koffert, men det er nå deg det. Har seriøst vurdert å endre nicket til fcuk_IT, for ikke å kopiere fcuk merkevaren, om det blir noe av det får jeg vel se.

Nei, skal ikke bytte bil med det første, men, nå er jeg glad i biler så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Torfinn

Apropos Octavia II :roll:

Du linka jo ikke til det kuleste bildet da.. :P

Men, klart.. det er jo et bilforum.. man kan jo ikke linke til slike snuskete greier...

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider