Gå til innhold

Bilder: Gatebil, Rudskogen 17/9-19/9-2004

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lørdagen og søndagen var som natt og dag i sammelikning!

Lørdagen var trist som faen, men søndagen var bare herlig!

Å stille opp alle verstingbilene i et heat var bare genialt! Det ble faktisk for mye av det gode når man står med et kamera i hånden og ikke vet hva du skal fokusere på! Eneste som manglet der var Jonus, men han stod på go-cart banen på en henger av en eller annen grunn.

Fikk filmet (med ustødig hånd) den uheldige avkjøringen til den Z3 M Roadster`n, og hvis jeg gidder så skal jeg kanskje legge den ut uredigert.

Kanskje det feteste treffet jeg har vært på noen gang...ihvertfall det mest underholdende gatebil-dagen jeg har vært på..

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dodgy

Bra om du legger den ut. Jeg bor i Bergen og fikk ikke reist over for å få med meg

dette. Alt av bilder og filmer er morro og se.

Var det bare regn 2 av 3 dager? Er ikke det bare en liten byge det da?

For deg i bergen så er det nok bare en liten byge ja ;)

Det kan ta sin tid for meg å legge ut den filmen siden jeg aldri har gjort det før, men kan jo forsøke...

Stay UnderGround

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virka som alle skulle ta ut det siste de hadde i bilene sine før vinteren......MYE rå kjøring.....spesielt av morten i den shabby sierra`n med YB maskin.....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nrd

Gatebil_Rudskogen_28092004_59.sized.jpg

er dette orginalen eller en kopi?

og han/hun som eier den audien som står i bakgrunnen må skjerpe seg

Dette er en kopi.. Bygd i sverige. Bygges nå videre av Mads Amundsen i Narvik, kompis av meg.. Kaller seg Jesse på forumet :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilder du hadde tatt Laaars. Bildene du tok var skikkelig bra. Enkelte bilder

av biler i fart ble litt uklare. Men det er kanskje ikke så rart. Var mye bra biler

der så det ut som. Gleder meg til det kommer filmer ut litt senere.

Var et skikkelig hav av høytalere i den ene bilen du tok bilde av. Kan ikke huske å ha

sett den på Rudskogen i Juni. Så andre svenske biler med mye høytalere men

ingen med så mye som den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider